Har brug for et hurtigt svar !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Magsen

Mig og kæresten skal svømme nu .. og så kom jeg lige til at tænke om der var nogle gode øvelser man kunne lave i poolen, har prøvet at finde udaf det på nettet altså youtube osv men kan ikke rigtig finde det jeg søger .. nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Maggieh skriver:

Mig og kæresten skal svømme nu .. og så kom jeg lige til at tænke om der var nogle gode øvelser man kunne lave i poolen, har prøvet at finde udaf det på nettet altså youtube osv men kan ikke rigtig finde det jeg søger .. nogen der kan hjælpe??

Jeg gik til graviditets svømning, og der skulle bl.a stille os på de der flade skum plader, og så komme fremad med armene.. Og så skulle vi også tage den mellem benene og holde den med knæene, og så komme fremad med armene.. Hmm.. hvad lavede vi mere..  jeg synes ik det var så super godt, så det har åbenbart ik sat sig fast..griner.. Men jeg lærte i hvert fald at man IKKE skulle svømme 'frø-svømning' med benene.. Det er for hårdt for bæknet, når man er højgravid..

Ved ik hv or meget du kan bruge dette indææg til!?griner..

Anmeld

28. september 2010

Magsen

Tilmeldt skriver:

Jeg gik til graviditets svømning, og der skulle bl.a stille os på de der flade skum plader, og så komme fremad med armene.. Og så skulle vi også tage den mellem benene og holde den med knæene, og så komme fremad med armene.. Hmm.. hvad lavede vi mere..  jeg synes ik det var så super godt, så det har åbenbart ik sat sig fast..griner.. Men jeg lærte i hvert fald at man IKKE skulle svømme 'frø-svømning' med benene.. Det er for hårdt for bæknet, når man er højgravid..

Ved ik hv or meget du kan bruge dette indææg til!?griner..

jeg synes det virker meget nemmere at gøre øvelser i poolen da man ikke er ligeså tung ..

det kunne jeg da bruge til meget, vidste nemlig ikke det med frøsvømning! mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.