Kulør på tilværelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2010

otlitrom

Efter Ida's tråd igår, hvor hun viste deres nye hyggelige, personlige lejlighed fik jeg blod på tanden! Jeg savner FARVER herhjemme! Og hvad gør man så?? Jeg har købt nye stearinlys, nye dækservietter og så har jeg malet et billede, i de farver der lige faldt mig ind idag.. Det må siges at humøret fra behandlingen, der går så godt, er afspejlet Jeg plejer mest at male mørke farver.. Men der er nye tider på vej!

Så se, hvad jeg har malet idag Det skal hænge i stuen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

TbCp

Det ser skisme godt ud!!!

Jeg er også igang med 2 malerier, men det tager mig laaaaang tid at blive færdig, går til og fra og der kan gå dage immelem at jeg sætter en streg

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Det ser skisme godt ud!!!

Jeg er også igang med 2 malerier, men det tager mig laaaaang tid at blive færdig, går til og fra og der kan gå dage immelem at jeg sætter en streg

Tak!

Jeg kender godt det med at det tager evigheder nogle gange.. Jeg har et stort stort lærred stående, og det har stået i 3 uger.. Jeg kan bare ikke komme videre..

Det der malede jeg på 20 minutter Men jeg synes det er fint. Og jeg har lige fået lov til at hænge det op! Manden kunne også godt li' det!

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Dejligt billede med glade farver. Hvad måler det??? Maler du meget?? Har du lært teknikker???

Knus Mette

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Dejligt billede med glade farver. Hvad måler det??? Maler du meget?? Har du lært teknikker???

Knus Mette

35x120 mener jeg. Jeg maler når jeg har lyst, så det varierer meget. Jeg har aldrig fået undervisning, jeg hygger mig bare med det.

Mine forældre overvejede i mine første skoleår, om jeg skulle have været på en form for kreativ friskole, men det kom jeg ikke. Min faster fortalte mig det først da jeg var 19, mine forældre har aldrig fortalt det.. Me det er jeg sikker på jeg ville have været glad for!

Jeg har et album herinde med lidt forskelligt i. Jeg skal gerne sende dig koden, hvis du har lyst til at kigge..

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

kitty skriver:

35x120 mener jeg. Jeg maler når jeg har lyst, så det varierer meget. Jeg har aldrig fået undervisning, jeg hygger mig bare med det.

Mine forældre overvejede i mine første skoleår, om jeg skulle have været på en form for kreativ friskole, men det kom jeg ikke. Min faster fortalte mig det først da jeg var 19, mine forældre har aldrig fortalt det.. Me det er jeg sikker på jeg ville have været glad for!

Jeg har et album herinde med lidt forskelligt i. Jeg skal gerne sende dig koden, hvis du har lyst til at kigge..

Yes please.............. Maler også selv lidt ( eller gjorde før jeg fik 3 unger, et stort hus og en masse pligter). Men er lidt blufærdig omkring mine ting.

Kh. Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.