Frisk pasta og kylling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Sabrina2014

Hej tøser

I aften har vi taget noget kylling oppe, og vi har næsten INGEN penge tilbage i måneden, men vi kunne godt tænke os noget med frisk pasta.. Men er der nogle der kender en god billig slags sovs til eller sådan ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Snefnug1984

Synes det er lækkert med noget kylling i en karry-kokos sovs. Meget simpelt: Tag en dåse kokosmælk og tilføj noget karry. Har du løg og hvidløg er det ekstragodt. det svitses så først inden karry og kokos kommes ved.

Anmeld

28. september 2010

Jones

28. september 2010

Pia.

Er det kyllinge filet'er ?

Skær dem i små tern og steg dem på panden og så tilsæt sådan en tex mex brev fra Netto - du ved dem man bruger til tortilla (sådan et brev koster under en 10'er) og så steg det godt sammen det giver en lækker smag på kyllingen og kog frisk pasta og bland kyllingen ned i pastaen

lav muligvis en cremefraiche dressing ved siden (det behøver man ikke) jeg plejer at lave en grøn salat til også - men om det så overskrider jeg buget i aften ved jeg ikke... men det er nemt og lækkert..

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2010

6800

jeg plejer at vende den friske pasta i et glas pesto og en sjat fløde eller mælk, og nogle grønne bønner...kyllingen skærer jeg i små stykker og steger det på panden med et pose grøntsagsblanding....MUMS

Anmeld

28. september 2010

Lunae

Sabrina L skriver:

Hej tøser

I aften har vi taget noget kylling oppe, og vi har næsten INGEN penge tilbage i måneden, men vi kunne godt tænke os noget med frisk pasta.. Men er der nogle der kender en god billig slags sovs til eller sådan ???

Vi laver sommetider frisk pasta med kylling og spinat i mornaysovs! Det smager virkelig godt og er utrolig nemt

Anmeld

28. september 2010

Lotus86

Kylling i tern - steg på panden. Vend kyllingen i pastaen sammen med et glas pesto, rist nogle pinjekerne og bland sammen med. Det er vildt let, hurtigt, billigt og super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.