Er nede hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2010

LK88

Jeg er i dag 10+5 og synes jeg er nede konstant.. Jeg græder meget og synes ikke jeg har noget overskud til hverken arbejde, kæreste eller familie. Er oppe på en del sygedage i den her måned og er bange for måske snart at få en advarsel for det..

Jeg er i tvivl om det er hormonerne der bare er gået helt amok eller om det er en mindre depression der er på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

AnneBJ

Uden at gøre mig klog på lige præcis DIG og DIN krop, så tror jeg det er hormoner! Jeg havde det lige sådan, og blev helt skræmt over, hvor tit og hvor meget jeg græd - uden at vide hvorfor...

Men selvfølgelig skal det ikke blive ved alt for længe, så skal du søge læge. Jeg forsøgte, selv da kvalmen var allerværst, at finde nogle lyspunkter i løbet af dagen eller ugen som jeg kunne se frem til. Det hjalp af og til lidt..

God "bedring"

Anmeld

28. september 2010

LK88

Tusind tak for svaret.. Jeg håber godt nok det går over for det er bestemt ikke rart og ville jo gerne mkunne nyde min graviditet.

Anmeld

28. september 2010

trine1989

LK88 skriver:

Jeg er i dag 10+5 og synes jeg er nede konstant.. Jeg græder meget og synes ikke jeg har noget overskud til hverken arbejde, kæreste eller familie. Er oppe på en del sygedage i den her måned og er bange for måske snart at få en advarsel for det..

Jeg er i tvivl om det er hormonerne der bare er gået helt amok eller om det er en mindre depression der er på vej.

først stort  til dig...

jeg kender det desværre selv. jeg blev også sygemeldt allerede i uge 12 men det var også pga en tarmsygdom. men det hjalp ihvertfald ikke på mit humør, har været meget ved lægen og snakke da jeg var bange for at det skulle udvikle sig til en dep. jeg fik at vide at når man har noget med i bagagen og ikke altid har haft det nemt kan disse følelser godt komme frem i graviditeten. jeg kunne heller ikke glæde mig som alle andre gjorde på mine vegne og blev mere ked af at ikke kunne holde baby snak ud, men tror faktisk det er meget normalt

der er desværre ikke så meget at gøre ved det men til trøst vil jeg sige at for mit vedkommende gik det over ca. uge 15 -16 så mon ikke det går over når kroppen vender sig til alle de forandringer der sker lige i øjeblikket.

Håber i hvertfald du snart kommer ovenpå igen... du skal bare huske at nu skal det lige handle om dig og hvad du har brug for, men husk at få snakket med en om det så du ikke går helt alene med det...

knus trine 18+6

Anmeld

29. september 2010

LK88

Tusind tak.. Jeg må se om det går over når jeg kommer til uge 15-16 stykker så jeg kan få mere overskud i hverdagen igen..  Man får så dårlig samvittighed specielt overfor kæresten fordi der ikke er noget han kan gøre desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.