LK88 skriver:
Jeg er i dag 10+5 og synes jeg er nede konstant.. Jeg græder meget og synes ikke jeg har noget overskud til hverken arbejde, kæreste eller familie. Er oppe på en del sygedage i den her måned og er bange for måske snart at få en advarsel for det..
Jeg er i tvivl om det er hormonerne der bare er gået helt amok eller om det er en mindre depression der er på vej.
først stort
til dig...
jeg kender det desværre selv. jeg blev også sygemeldt allerede i uge 12 men det var også pga en tarmsygdom. men det hjalp ihvertfald ikke på mit humør, har været meget ved lægen og snakke da jeg var bange for at det skulle udvikle sig til en dep. jeg fik at vide at når man har noget med i bagagen og ikke altid har haft det nemt kan disse følelser godt komme frem i graviditeten. jeg kunne heller ikke glæde mig som alle andre gjorde på mine vegne og blev mere ked af at ikke kunne holde baby snak ud, men tror faktisk det er meget normalt
der er desværre ikke så meget at gøre ved det men til trøst vil jeg sige at for mit vedkommende gik det over ca. uge 15 -16 så mon ikke det går over når kroppen vender sig til alle de forandringer der sker lige i øjeblikket.
Håber i hvertfald du snart kommer ovenpå igen... du skal bare huske at nu skal det lige handle om dig og hvad du har brug for, men husk at få snakket med en om det så du ikke går helt alene med det...
knus trine 18+6
Anmeld