ligamenter..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2010

vingummibamse

kan ens ligamenter godt springe...?

ja jeg spørger lidt af nysgerighed.. fordi min veninde siger at hun har fået afvide af hendes læge at hendes ligamenter er begyndt at sprænge...

også tænkte jeg  den tror jeg sku ikke på den der...

så er det bare mig der er helt forkerte på den...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

JustMe

Ligamenter er et andet ord for sener, som er dem der forbinder musklerne til de knogler, de er hæftet på, og hvis de begynder at springe, er der vist noget galt  Mon ikke h*n mener, at de er begyndt at give sig?

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

eller måske at de er forstrukkede, overbelastede elelr lignende? Man kan jo også få fibersprængninger i store muskler osv.. lyder mærkelig hvis de skulle kunne sprænge helt..?

Anmeld

29. september 2010

vingummibamse

AnneBJ skriver:

eller måske at de er forstrukkede, overbelastede elelr lignende? Man kan jo også få fibersprængninger i store muskler osv.. lyder mærkelig hvis de skulle kunne sprænge helt..?

var jo også lige netop det jeg tænkte...

og hendes læge mener ikke at det er farligt for hendes graviditet (siger hun )

altså ja jeg tvivler en hel del.. for jeg kan slet ikke se hvordan pokker det ikke kan være farligt under en graviditet..

Anmeld

29. september 2010

AnneBJ

vingummibamse skriver:

var jo også lige netop det jeg tænkte...

og hendes læge mener ikke at det er farligt for hendes graviditet (siger hun )

altså ja jeg tvivler en hel del.. for jeg kan slet ikke se hvordan pokker det ikke kan være farligt under en graviditet..

Hvis de er sprunget må det da være farligt, i og med de jo hæfter på livmoderen... jah, som du selv er inde på, tror jeg ikke helt på det! Mon ikke hun har misforstået noget? Er slet ikke i tvivl om, at hun har ondt, for det kan eddermame gøre naller synes jeg, og jeg er kun i 16. uge..

Anmeld

29. september 2010

vingummibamse

AnneBJ skriver:

Hvis de er sprunget må det da være farligt, i og med de jo hæfter på livmoderen... jah, som du selv er inde på, tror jeg ikke helt på det! Mon ikke hun har misforstået noget? Er slet ikke i tvivl om, at hun har ondt, for det kan eddermame gøre naller synes jeg, og jeg er kun i 16. uge..

de kan helt klart gøre rigtig meget nulle naller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.