[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f]
Jeg er måske modsat der, men jeg ville vænne den.
Tænk hvis man selv havde det sådan?
Så ville jeg netop være den gode veninde, og sige.
Okay - jeg stopper med at 'snakke' med ham, men at (Michael) gør, det er hans valg - de er jo mænd.
Men prøv at se det fra en andens synsvinkel, jer der har en del jalouxi, kan måske følge mig?
ER SELV MEGET JALOUX, så måske det bare er mig der er noget galt med :$
Forestil jer, at 'et par' var gift, og du netop var den mand, der fandt sammen med en 'nyskilt' kvinde. Manden skulle møde familien, nære venner og lign. Men vedgud om x manden ikke stadig er en del af deres liv.
Så vil jeg som mand ikke føle mig respekteret. (eller som kvinde)
Og kan godt forstå hvis din veninde, heller ikke føler sig respekteret.
Jeg har det lidt på samme måde.
For min svigerfamilie >( - snakker sq næsten daglig med Henriks X - kone.
Det er for mig heeelt forkert. Forestil jer, at det var jer selv ? :)
Mange knus herfram- og det er slet ik ment negativt :D[/citat]
Jeg forstår udmærket det du skriver og det lyder bestemt ikke sjovt med din mands X >(
Jeg vil lige nævne at min venindes skilsmisse var noget de blev enige om, således ingen dårlige vibrationer imellem dem men de var bare vokset fra hinanden og har ingen børn sammen, heldigt nok. De blev skilt for 2 år siden, og jeg har ikke set eller talt med hendes X siden, kun haft internet-kontakt med ham helt sporadisk. Egentlig forestiller jeg mig at venskabet med ham glider helt ud med tiden, jeg ser bare intet galt i en perifer kontakt med ham. Det er hende, der har kigget på min Facebook og set hendes X er min ven derinde, og så har hun bedt mig om at afbryde kontakten helt. Det synes jeg personligt er en anelse emsigt.
Jeg kan også være mægtig jaloux men mener, vi bliver nødt til i vores parforhold at acceptere, at vores partner har haft et liv før os. Min kæreste har stadig kontakt til nogle af sine gamle veninder, der er oven i købet gudesmukke nogle af dem, og det var svært for mig i starten. Jeg valgte dog at åbne vores hjem for dem, og nu er de også nogle af mine rigtig gode veninder, på den måde er jalousien overfor dem forsvundet. Jeg har også kontakt til et par X´er, hvilket min kæreste også accepterer, så længe det ikke tager overhånd.
(H) fra Tina
Anmeld