Træning under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2010

MortilAyah

Hej

Jeg vil gerne i gang med noget træning her under min graviditet, men mangler nogle ideer

Jeg har ikke dyrket motion i laang tid så det skal ikke være et marathon eller lign

Nogen der kender noget godt træning i Århus og omegn? (ikke svømning).

Mvh
MortilAyah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

fit_fys

MortilAyah skriver:

Hej

Jeg vil gerne i gang med noget træning her under min graviditet, men mangler nogle ideer

Jeg har ikke dyrket motion i laang tid så det skal ikke være et marathon eller lign

Nogen der kender noget godt træning i Århus og omegn? (ikke svømning).

Mvh
MortilAyah

Kender ikke lige Århus området, men er der ikke et lokalt fitness center du kan melde dig ind i? Tænker på spinning fx...

Selv har jeg gået en masse lange ture og har NYDT det!!

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Cykling og raske gåture

Anmeld

29. september 2010

uschi

Hey,

Et træningscenter er et godt bud, da de har spinning, styrketræning, mave/baller/lår og yogatimer. Når du har født, har de fleste også mor/barn-timer...

Derudover er det fantastisk at svømme. At "isolere sig" í vandet og bare nyde...plus at man får en fornemmelse af, hvordan det må være for barnet at ligge inde i maven...hahaha....det er skønt.

Jeg er selv i 22+0 og løb 5 km forrige søndag - det var selvfølgelig lidt tungere, end det plejer at være, men så gik jeg lidt indimellem. Jeg træner min hund dagligt og får også gået en del dér, så ja - en god gåtur er absolut ej heller at foragte - og selvfølgelig at springe på cyklen og bare trille roligt derudaf i et tempo, der er godt for dig! At spinne er også fantastisk. Det gør jeg jævnligt...men husk ikke at få din puls alt for højt op - hvis du ikke er vant til at træne, så skal dit hjerte - udover at arb med den lille indeni - også arb for dig...så forsøg at holde pulsen til maks 150/155 - og sig endelig til instruktøren, at du er gravid...

Det vigtigste er i bund og grund, at du lytter til din krop og gør, hvad der føles godt

God fornøjelse

Anmeld

29. september 2010

MortilAyah

Tak for jeres bud Jeg vil forsøge mig frem og forhøre om der evt skulle være nogle hold for gravide, skal gerne afsted til noget for at få det gjort

Tog 23 kg på sidste gang og det nægter jeg bare denne gang

Anmeld

29. september 2010

Tinehh

Evt. Zumba ? :-D

Det er jo så populært og skulle være vældig sjovt og man får gang i kroppen..

KNus Tine

14+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.