Hey,
Et træningscenter er et godt bud, da de har spinning, styrketræning, mave/baller/lår og yogatimer. Når du har født, har de fleste også mor/barn-timer...
Derudover er det fantastisk at svømme. At "isolere sig" í vandet og bare nyde...plus at man får en fornemmelse af, hvordan det må være for barnet at ligge inde i maven...hahaha....det er skønt.
Jeg er selv i 22+0 og løb 5 km forrige søndag - det var selvfølgelig lidt tungere, end det plejer at være, men så gik jeg lidt indimellem. Jeg træner min hund dagligt og får også gået en del dér, så ja - en god gåtur er absolut ej heller at foragte - og selvfølgelig at springe på cyklen og bare trille roligt derudaf i et tempo, der er godt for dig! At spinne er også fantastisk. Det gør jeg jævnligt...men husk ikke at få din puls alt for højt op - hvis du ikke er vant til at træne, så skal dit hjerte - udover at arb med den lille indeni - også arb for dig...så forsøg at holde pulsen til maks 150/155 - og sig endelig til instruktøren, at du er gravid...
Det vigtigste er i bund og grund, at du lytter til din krop og gør, hvad der føles godt 
God fornøjelse
Anmeld