Sut slut prut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2010

TbCp

Liva er lige kommet hjem fra tandlæge hvor hun fik at vide at hun har rigtig pæne tænder, men at hun skal af med sutten hvis de ikke skal nå at blive meget skæve.

Så nu har vi lige puttet alle hendes sutter i en kuvert og så skal de sendes til julemanden (min mor ) i eftermiddag når jeg har fri....

Julemanden er så sød at når man sender sutterne til ham, så han kan bruge dem til alle sine babyer, så får man en gave af ham mmmm...

Så den skal vi ud og hente i BR bagefter

Er godt nok spændt på hvordan det skal gå!

Men nu er beslutningen taget.... Carsten spurgte dog om ikke jeg havde ladet et par reservesutter ligge.... men det har jeg altså ikke... skal man have det? Er det ikke bare dumt, for så kan man vel lynhurtigt falde i og give hende den i nat ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Vingummien

Jeg ville i hvert fald ikke have ekstra. Ville forvirre hende hvis i ikke holder fast i det. Uanset hvorr hårdt hun tager det

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Jeg ville i hvert fald ikke have ekstra. Ville forvirre hende hvis i ikke holder fast i det. Uanset hvorr hårdt hun tager det

Det er også det jeg tænker.... nu har vi pakket dem alle ned... eller håber da at vi har fundet dem alle

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Det er også det jeg tænker.... nu har vi pakket dem alle ned... eller håber da at vi har fundet dem alle

Finder i ud af i nat, når i kan høre hende gnaske i en

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Finder i ud af i nat, når i kan høre hende gnaske i en

Hehehe

Hun er begyndt at bide i dem og der er flere der er smidt ud fordi der var huller i.... så det var vist også ved at være tiden!

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hehehe

Hun er begyndt at bide i dem og der er flere der er smidt ud fordi der var huller i.... så det var vist også ved at være tiden!

Ja. Har også sagt at når Emil ikke længere bruger den til at sutte på så er det ud. For så er den jo ikke nødvendig mere

Anmeld

28. september 2010

JustAnotherName

Waow. Håber hun vil tage det flot.
Men sådan en sød lille historie, holder hende jo oppe på, at det er DER sutterne er nu, og at der er andre som bliver glade og behøver dem mere end hende nu. Og så fik hun en dejlig gave i bytte

Bianca har netop fået brev fra tandlægen idag. Hun skal derhen mandag den 11 oktober.
Og hun har både skæve tænder og begyndende overbid (fra sin far) ....Så MON ikke også vi får besked på, at det er tid til at ligge sutten væk?!

Men nu starter Bianca i børnehave på Fredag!
Og jeg tager altså ikke sutten fra hende lige nu, mens vi både er igang med at fokuserer på renlighed, OG hun starter op i børnehave.

Hun er netop kommet i juniorseng (siden sin fødselsdag) og det går over AL forventning godt - Hun står slet ikke op! 

Så bliver projekt sutte-stop det næste.
Meeeen vi tager lige ÈN succes af gangen!! 

Anmeld

28. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Waow. Håber hun vil tage det flot.
Men sådan en sød lille historie, holder hende jo oppe på, at det er DER sutterne er nu, og at der er andre som bliver glade og behøver dem mere end hende nu. Og så fik hun en dejlig gave i bytte

Bianca har netop fået brev fra tandlægen idag. Hun skal derhen mandag den 11 oktober.
Og hun har både skæve tænder og begyndende overbid (fra sin far) ....Så MON ikke også vi får besked på, at det er tid til at ligge sutten væk?!

Men nu starter Bianca i børnehave på Fredag!
Og jeg tager altså ikke sutten fra hende lige nu, mens vi både er igang med at fokuserer på renlighed, OG hun starter op i børnehave.

Hun er netop kommet i juniorseng (siden sin fødselsdag) og det går over AL forventning godt - Hun står slet ikke op! 

Så bliver projekt sutte-stop det næste.
Meeeen vi tager lige ÈN succes af gangen!! 

Vi ville heller ikke gøre det lige da Liva startede i børnehave, det kunne jeg ikke nænne. Hun havde dog ikke sut med derover og de første uger da un sov lur der, sov hun uden.
Men nu har hun jo gået der et par måneder.

Jeg frygter natten, men håber det går!

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

SEJT.............og meget modigt at i ikke har en reservesut i kan gi' i krisesituationer. Herhjemme tog det hr. og fru. inkonsekvent 3 forsøg at få den vristet fra Anna...............for vi havde nemlig puttet sutterne i vores egen postkasse, og sendt til julemanden.

Knus Mette

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Så er prutten i seng, men sover ikke endnu!

Hun blev rigtig ked af det for hun ville gerne have sin sut. Vi snakkede om at dem havde hun jo sendt op til julemanden... og så havde hun fået en fin barbamama igen....
Så blev hun sur og sagde at den skulle smides i skraldespanden.... eller ihvertfald tilbage i butikken....

Hun kom ind og lå lidt sammen med mig i vores seng og græd ligeså stille... hun saaavnede sin sut og jeg fik altså ret dårlig samvittighed

Carsten mente det var forkert bare at tage en kold tyrker, men nu var vi jo altså her uden sutter...

Nu ligger hun så i sin seng og snakker og synger... håber virkelig at natten går godt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.