dygtige tøserne : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Milka

jeg besluttede at pigerne skulle gå tiden ud i deres gamle vuggestue inden de starter i den nye, på trods af at de har været hjemme i 14 dage pga sygdom. pædagogerne mente at der kunne blive tale om en mini-indkøring påny, og at vi skulle lægge ud med en kort dag i dag.

men nænej, tøserne sagde intet til at jeg forlod dem i morges og var meget smilende og glade da jeg hentede dem for lidt siden. sådan!

håber det hjælper på luca's humør, hun har simpelthen været så eddikesur de sidste par dage. jeg ved godt det ikke er sjovt hverken at være syg eller at være hjemme mange dage i træk, men derfor behøves hun da ikke sparke og slå og generelt være en lille satan!

nu skal mor have en lille powernap inden frøkenerne står op fra lur. godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

lion

Milka skriver:

jeg besluttede at pigerne skulle gå tiden ud i deres gamle vuggestue inden de starter i den nye, på trods af at de har været hjemme i 14 dage pga sygdom. pædagogerne mente at der kunne blive tale om en mini-indkøring påny, og at vi skulle lægge ud med en kort dag i dag.

men nænej, tøserne sagde intet til at jeg forlod dem i morges og var meget smilende og glade da jeg hentede dem for lidt siden. sådan!

håber det hjælper på luca's humør, hun har simpelthen været så eddikesur de sidste par dage. jeg ved godt det ikke er sjovt hverken at være syg eller at være hjemme mange dage i træk, men derfor behøves hun da ikke sparke og slå og generelt være en lille satan!

Hvor lyder det bare godt at De er raske.

Hvor er dine piger bare seje og dygtige.

Ja de der små horn kommer stille frem når de har været hjemme et par dage. Sådan er det i hvertfald herhjemme

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Milka skriver:

Hvor var det godt du sendte dem afsted.... jeg kan jo også sagtens sidde her og sige at var det mig ville jeg holde dem hjemme... men jeg har hverken tvillinger eller er alene...

Så synes det er godt du lige mærkede efter havd DU havde behov for... og så er det jo bare skønt når det så går skide godt!

Anmeld

28. september 2010

JustAnotherName

Sådan!!

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Dejligt de endelig er raske igen. Så kan mor måske også få et lille åndehul?

Dejligt de klarede det så godt med at komme tilbage. Det er nogle seje Bøtter du har dig der!!

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Bøtte-power.............

Anmeld

28. september 2010

Milka

TbCp skriver:

Hvor var det godt du sendte dem afsted.... jeg kan jo også sagtens sidde her og sige at var det mig ville jeg holde dem hjemme... men jeg har hverken tvillinger eller er alene...

Så synes det er godt du lige mærkede efter havd DU havde behov for... og så er det jo bare skønt når det så går skide godt!

det er sgu ikke altid lige til at vide hvad der bedst for dem, så det var lidt af en satsning! for hvem siger, at de i denne alder, har bedst af at være hos mor dag ud og dag ind?

Anmeld

28. september 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Bøtte-power.............

har i fået svar på aff. prøverne??

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Milka skriver:

har i fået svar på aff. prøverne??

Ja, jeg ringede i dag...........fik at vide at der ikke var noget unormalt ved prøven. Maven er også rimelig okay igen.............håber det varer ved.

Hvad med jeres maver??

Knus Mette

Anmeld

28. september 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Ja, jeg ringede i dag...........fik at vide at der ikke var noget unormalt ved prøven. Maven er også rimelig okay igen.............håber det varer ved.

Hvad med jeres maver??

Knus Mette

meget bedre ... bille sad og pressede ved aftensbordet – så kunne jeg kende hende igen! blev så glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.