update fra rugemaskinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.247 visninger
56 svar
0 synes godt om
28. september 2010

otlitrom

Så har jeg været til Scanning igen igen.... 14 æg....

Der er 7 æg i højre side, alle mellem 15 og 17 mm

Der er 7 æg (måske flere) i venstre side, de er alle mellem 17-19 mm.

Slimhinden er stadig 9,1..

Så Torsdag it is... De skal tages ud, befrugtes, og så skal vi høre lørdag, om det er gået som det skulle, og nogle er befugtede... Skal møde kl 8.45, og så kører den ellers derfra...

Jeg er desværre så tæt på overstimulering, at jeg skal sygemeldes ugen ud.. Og måske hele næste uge med. Men jeg tager stilling i weekenden, om jeg skal møde ind tirsdag. Mandag har jeg i forvejen fri.... Ikke det vi håbede, men det koster kræfter at bære på så mange store æg!

Nu begynder vi at blive rigtig nervøse/spændte/håbefulde... Det hele er så nyt og så tæt på målet... Nu skal det bare lykkes!

Tak for alle de støttende hilsner jeg/vi har fået indtil videre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Kløver

kitty skriver:

Så har jeg været til Scanning igen igen.... 14 æg....

Der er 7 æg i højre side, alle mellem 15 og 17 mm

Der er 7 æg (måske flere) i venstre side, de er alle mellem 17-19 mm.

Slimhinden er stadig 9,1..

Så Torsdag it is... Skal møde kl 8.45, og så kører den ellers derfra...

Jeg er desværre så tæt på overstimulering, at jeg skal sygemeldes ugen ud.. Og måske hele næste uge med. Men jeg tager stilling i weekenden, om jeg skal møde ind tirsdag. Mandag har jeg i forvejen fri.... Ikke det vi håbede, men det koster kræfter at bære på så mange store æg!

Nu begynder vi at blive rigtig nervøse/spændte/håbefulde... Det hele er så nyt og så tæt på målet... Nu skal det bare lykkes!

Tak for alle de støttende hilsner jeg/vi har fået indtil videre!!!

håber alt vil gå rigtig godt, og at der så snart kommer et godt brev ind af døren

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Maja84 skriver:

håber alt vil gå rigtig godt, og at der så snart kommer et godt brev ind af døren

Tak! Men hvilket brev tænker du på? Jeg tror ikke helt jeg er med

Anmeld

28. september 2010

Kløver

kitty skriver:

Tak! Men hvilket brev tænker du på? Jeg tror ikke helt jeg er med

åh ja tænkte lidt længere, tænkte jo så langt at i, når det hele er ordnet, vil få brevet, med nyheden om en lille på vej, men jeg var måske lidt hurtig

Anmeld

28. september 2010

DK

Uhh spændende! Hold da op der er så stadig maaange æg, hva?

Jeg er jo ikke så meget inde i alt det her behandling, så hvad betyder det/menes der med overstimulering? Altså at æggene bliver "for gamle" eller hvad? Og hvordan hjælper det så at du slapper af?

Uanset hvad, så lyder det hele jo super godt! Stadig masser af krydsede fingre på vej mod rugehønen herfra!

Knus

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Maja84 skriver:

åh ja tænkte lidt længere, tænkte jo så langt at i, når det hele er ordnet, vil få brevet, med nyheden om en lille på vej, men jeg var måske lidt hurtig

Jeg tror nu bare vi bliver ringet op.... Jeg får taget en blodprøve, og så ringer de med svaret. Har i hvert fald ikke hørt noget om et brev.. Men det kan være jeg tager fejl!

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Krydser så meget fingre for at det er NU!!

AG

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke en masse fine æggebasser! Der er stensikkert MINDST et af dem som bliver til lækker lækker bebs til Jer

Anmeld

28. september 2010

Kløver

kitty skriver:

Jeg tror nu bare vi bliver ringet op.... Jeg får taget en blodprøve, og så ringer de med svaret. Har i hvert fald ikke hørt noget om et brev.. Men det kan være jeg tager fejl!

hehe kan være det er forskelligt, ved min veninde fik svaret i brev. Men uanset hvad så håber jeg det bliver nyheder

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

DK skriver:

Uhh spændende! Hold da op der er så stadig maaange æg, hva?

Jeg er jo ikke så meget inde i alt det her behandling, så hvad betyder det/menes der med overstimulering? Altså at æggene bliver "for gamle" eller hvad? Og hvordan hjælper det så at du slapper af?

Uanset hvad, så lyder det hele jo super godt! Stadig masser af krydsede fingre på vej mod rugehønen herfra!

Knus

Der er stadig rigtig mange æg, og hun sagde de kunne komme til at tage op til 29 ud.. Men det er jo ikke sikkert alle kan bruges. Eller, det kan de med sikkerhed ikke!

Overstimulation har som sådan ikke noget med æggene at gøre. Det kan betyde at jeg får for meget vvæske i bughulen, kvalme, diarré, opkastninger, svimmelhed og lignende... Det kræver indlæggelse og det gider vi helst ikke... Det kan komme op til 4 dage efter æggene er taget ud... Så jeg må hellere forholde mig i ro. Der bliver fremprovokeret at stress, og min krop er jo meget stresset, når den laver så mange æg. Den plejer jo kun at lave 1... Så jeg skal bare slappe af og håbe på jeg ikke bliver dårlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.