Hjælp min lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Pena

Hej piger så er den gal igen først prøvede jeg at finde nye hjem til min mors killinger, som heldigvis er lykkedes, og nu prøver jeg så at finde et hjem til min lillebror.

sagen er den at min seje bror lige har fundet ud af at han er kommet ind hos politiet, og han skal allerede starte den 1 nov. Så nu skal han jo finde et sted at bo de næste 10 mdr.

Derfor vil jeg høre om nogen kender nogen der kender nogen som har har et vær eller lignende i Kbh som han kan leje mens han skal være på skolen. Jeg tror alt har interesse, da han jo er lidt presset.

Han er vildt sød og opfører sig selvfølgelig pænt.

Så kære piger skriv endelig hvis I kan hjælpe.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Søddepødde skriver:

Hej piger så er den gal igen først prøvede jeg at finde nye hjem til min mors killinger, som heldigvis er lykkedes, og nu prøver jeg så at finde et hjem til min lillebror.

sagen er den at min seje bror lige har fundet ud af at han er kommet ind hos politiet, og han skal allerede starte den 1 nov. Så nu skal han jo finde et sted at bo de næste 10 mdr.

Derfor vil jeg høre om nogen kender nogen der kender nogen som har har et vær eller lignende i Kbh som han kan leje mens han skal være på skolen. Jeg tror alt har interesse, da han jo er lidt presset.

Han er vildt sød og opfører sig selvfølgelig pænt.

Så kære piger skriv endelig hvis I kan hjælpe.

Knus

Jeg vil da lige oppe den her for dig, med henblik på der evt er nogle der kan hjælpe din lillebror

Anmeld

14. oktober 2010

Pena

forældre-til-Asta skriver:

Jeg vil da lige oppe den her for dig, med henblik på der evt er nogle der kan hjælpe din lillebror

Tak det var da pænt af dig, men han har faktisk fundet noget at bo i for et par dage siden, så problemet er heldigvis løst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.