Hvad kunne jeres da de var 10-11 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Anonym trådstarter

Ja - som overskriften siger - hvad kunne jeres da de var en 10-11 mdr.?

Tænker både på motorisk, forståelse og interaktion med andre børn?

Bare lige for at have lidt at sammenligne med (ved godt at det må man ikke... - men han er vores første, og ingen i omgangskredsen har børn - så vi ved faktisk ikke helt hvor han ligger...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Ja - som overskriften siger - hvad kunne jeres da de var en 10-11 mdr.?

Tænker både på motorisk, forståelse og interaktion med andre børn?

Bare lige for at have lidt at sammenligne med (ved godt at det må man ikke... - men han er vores første, og ingen i omgangskredsen har børn - så vi ved faktisk ikke helt hvor han ligger...)

Min søn kunne kravle, sige mormor, vov vov... han farede rundt omkring og var 'ALLE steder..

Ved de 11 mdr´s alderen leger de selvstændige lege og ikke sammen med andre.

Marcus kunne spise med gaffel og drikke af kop.

Anmeld

28. september 2010

9510

Min er lige blevet 1 år, men han har kunne gå siden han var 11 mdr, han siger traktor, mor, far, Cil(cecilie) og en masse andre babyord;-)

han spiser selv(så godt som) eller vil helst selv,,,ellers er han rimelig med motorisk.

En dejlig og glad dreng

Anmeld

28. september 2010

Mathilde

Celina kunne sidde, trille, trække sig frem på maven, gå med sin gåvogn... Og så kunne hun sige enkelte ord: Ja, Hva det, mam mam osv. Hun kunne også forstå enkelte sætninger.

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Ok - jamen han er præcis 10,5 mdr, og rejser sig lystigt ved alt der har den rette højde. Har taget et enkelt skridt eller 2, mens han havde noget at holde i.

Han kan selv sidde med et lille plastic glas og drikke - men fjoller tit med vandet - så vi hjælper for at undgå at han bliver helt våd.

Kan selv holde på skeen og føre den ind i munden - har ikke prøvet med gaffel, men det må vi da til at i gang med kan jeg se

Siger vov vov, tis og av og er meget interesseret i andre børn.

Og tak for indlæg - giver også ideer til hvad vi måske skal prøve os lidt frem med

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

Min søn er 10 mdr. Han kravler OVERALT. Hiver ting ud af hylderne, åbner skuffer og skabe og er meget glad for at åbne og lukke dørene.
Han forstår en del af hvad vi siger og svarere med 'ah' (ja. Ka ik sige J endnu jo)
Hvis han ik vil ha mere mad ryster han på hovedet eller skubber min hånd væk. Han vil gerne spise selv med fingrene men gider ik engang prøve at drikke selv. kun hvis han får koppen uden vand i.
Han siger 'vov vov' og 'ae ae' og babylyde som lyder som fx far.
Han er de sidste dage begyndt kun at kravle på det ene knæ. Det andet ben løfter han så han bruger foden. Ved ik om det er fordi han gerne snart vil gå. Han rejser sig op af mange ting og stiller sig også på hænder og fødder.
Han vil gerne lege sammen med os andre og giver os også legetøjet.
Jeg kommer lige til at smide nogle billeder ind :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Han er da bare en trold!

Og ja - her blver der også kravlet lystigt (anede ikke man kunne kravle så hurtigt...)
Og det med døre/skabe der skal åbnes - samt det med at løfte det ene ben når han kravler kan jeg nikke genkendene til her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.