Miss BananaHammock skriver:
I marts blev vi henvist til skejby af min daværende læge. Ingen ben i det sagde hun og sendte henvisningen.
1 uge efter modtager vi et spørgeskema som vi udfylder og sender ind.
I maj har vi stadig ikke hørt fra skejby og ringer for at høre ad. Svaret var at der manglede nogle blodprøver som skulle tages hos egen læge.
Skifter læge i forbindelse med flytning og får taget blodprøverne i juli.
Ringer idag til skejby for at høre om vi snart skal til samtale?! Svaret er at min kæreste mangle en HIV og en Hep test, samt at jeg skal have skannet mine æggeleder gennem egen læge.
Ringer til min læge som ikke kan give mit en henvisning, men først vil have en samtale med både min kæreste og jeg, og den første ledige tid er 12 oktober!
Hvorfor er det at lægerne ikke har styr på det de skal ordne, INDEN, de henviser, istedet for at jeg kastes frem og tilbage mellem skejby og egen læge
Øv jeg synes jeg spilder tiden på at vente!
Undskyld mit sure opstød og egentlig formålsløse indlæg, havde bare lige brug for at komme af med det!
Lyder da bestemt heller ikke til de har styr på noget, da vi blev henvist kom vi til gynækolog, som havde styr på det der skulle undersøges, og gav os besked om hvilke blodprøver vi skulle få lavet ved egen læge, dte hele gik faktisk rigtig stærkt, næsten for stærkt, da vi ikke havde snakket om fertilitetsbehandling, men bare at jeg skulle finde ud af hvorfor min cyklus var så lang. Pludselig skulle vi i hormonbehandling osv, da jeg har pcos, men nåede selv at blive gravid i sidste forsøg inden behandlingen.
har i overvejet at gå gennem en gynækolog istedet, hvis det er muligt, hvor i måske føler der er lidt mere styr på tingene. Ellers synes jeg da i skal have snakket med lægen om jeres forløb, selv er 14 dage lang tid at vente, men desværre ikke ualmindeligt ved mange læger, at der er 14 dages ventetid, men ja tiden er jo lang når hele processen i forvejen har været så lang 
Håber der kommer mere styr på det, og håber på det bedste 
Anmeld