Vægt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Anonym trådstarter

Hvad sagde jeres vægt da i var i uge 25?

Jeg spørger fordi at min allerede siger +10-11 kg, og det synes jeg virkelig lyder til at være meget, ALT for meget? Inden jeg blev gravid lå mit bmi på 19, jeg spiser sund og varieret kost, så jeg forstår ikke helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Diana...

Det er meget forskelligt Men synes ikke det er unormalt at tage 10 kg på i uge 25 det kan jo også være vægten begynder at stå lidt stille nu. 

Jeg er i uge 23 og har tabt 10 men har dog taget et på igen men det er også fordi jeg har været meget syg og fordi jeg har masse at tag af  

Du skal nok tabe det hele igen når den lille kommer ud 

Knus Diana

Anmeld

28. september 2010

Malonde1985

er kun 22+3 men har taget 1 kg på indtil videre. Er normal af byg, men lider altså meget meget af kvalme og opkastninger så formentlig derfor. Hvis bare du spiser normalt og ikke spiser for 2 , er det vel ok. Hvad sir lægen og jordemoderen??

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Det er meget forskelligt Men synes ikke det er unormalt at tage 10 kg på i uge 25 det kan jo også være vægten begynder at stå lidt stille nu. 

Jeg er i uge 23 og har tabt 10 men har dog taget et på igen men det er også fordi jeg har været meget syg og fordi jeg har masse at tag af  

Du skal nok tabe det hele igen når den lille kommer ud 

Knus Diana

Okay.

Ja, det må jeg håbe at jeg gør. Hehe.

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

er kun 22+3 men har taget 1 kg på indtil videre. Er normal af byg, men lider altså meget meget af kvalme og opkastninger så formentlig derfor. Hvis bare du spiser normalt og ikke spiser for 2 , er det vel ok. Hvad sir lægen og jordemoderen??

Jeg spiser normalt, og ikke for 2 Jamen, de ved det ikke, fandt først ud af det her igår, at jeg allerede har taget så meget på.

Anmeld

28. september 2010

JacobsMoar

Nu er det jo et stykke tid siden jeg var i uge 25 (er 37+4 idag).. Men så vidt jeg husker havde jeg også taget omkring 10 kg på deromkring.. Lå på +3 kg længe, så sagde den pludselig +7, så +10 og nu siger den +15/16 stykker, og der har den ligget et godt stykke tid..

- Det er helt normalt.. Når folk siger at 15 kg er meget plejer jeg at sige, at skal jeg tabe mig, kan jeg lige så godt gøre det ordenligt

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Bromberg skriver:

Nu er det jo et stykke tid siden jeg var i uge 25 (er 37+4 idag).. Men så vidt jeg husker havde jeg også taget omkring 10 kg på deromkring.. Lå på +3 kg længe, så sagde den pludselig +7, så +10 og nu siger den +15/16 stykker, og der har den ligget et godt stykke tid..

- Det er helt normalt.. Når folk siger at 15 kg er meget plejer jeg at sige, at skal jeg tabe mig, kan jeg lige så godt gøre det ordenligt

Okay, dejligt at høre at der også er andre der har taget "så meget" på i uge 25, så jeg ikke er den eneste. Hehe. Må bare håbe at vægten holder lidt igen fra nu af så. Hehe.

Anmeld

28. september 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg spørger fordi at min allerede siger +10-11 kg, og det synes jeg virkelig lyder til at være meget, ALT for meget? Inden jeg blev gravid lå mit bmi på 19, jeg spiser sund og varieret kost, så jeg forstår ikke helt.

Det er jo meget forskelligt hvor meget man tagre på, men man siger selve graviditeten, dvs barn, fostervand, osv er ca de 8-10 kg. men vand i kroppen vejer jo også, hvis man har det, og mange tager på, men har så hørt flere også taber det igen under amningen.

Hvis du bare spiser sundt og varieret, tror jeg da helt sikkert kiloerne er reelle nok, og tror bestemt ikke der er noget at bekymre sig over, føler du alligevel du har behov, kan du jo evt snakke med din læge, om i kan gøre noget for at du ikke risikere at tage meget på i den sidste del.

men synes da det lyder meget almindeligt, da jeg læste i min graviditetsbog, under tror dte var uge 15 eller 16 at de fleste på det tidspunkt, ca har taget 2½-8 kg på.

Selv var min bmi på ca 30-33 da jeg blev gravid, og har ikke rigtig taget nogt på, men har så også lidt meget af kvalem og opkast, og kan generelt ikke spise så meget af gangen.

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. september 2010

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

Heej

Det skal du altså ikke bryde dit hoved med - at du allerede har taget 10-11 kg. på...

MEN kender det virkelig godt - jeg tog osse RIMELIG hurtigt 10 kg. på. Tror da jeg var i uge 20 var jeg allerede oppe på de +10 kg.

Er i dag 32+6 - og har taget 11,6 kg. ALT i alt. Og SKIDT med det, vi smider det hele når vi har født..

Op med humøret

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Det skal du altså ikke bryde dit hoved med - at du allerede har taget 10-11 kg. på...

MEN kender det virkelig godt - jeg tog osse RIMELIG hurtigt 10 kg. på. Tror da jeg var i uge 20 var jeg allerede oppe på de +10 kg.

Er i dag 32+6 - og har taget 11,6 kg. ALT i alt. Og SKIDT med det, vi smider det hele når vi har født..

Op med humøret

Tusinde tak, hvor er i søde allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.