Har for et par dage siden oprettet en tråd - Brug for hjælp ! hedder den.
Så dette er lige en efterfølger...
Jeg har nu været til tjek hos lægen igen (igår) hvor mit blodtryk stadig var for højt. Det skal lige siges at jeg var hos lægen i lidt over 1 time, og fik målt blodtrykket 4 gange og alle gange var det for højt. De beslutter så at sende mig på skejby sygehus til tjek - Med tjek mente lægerne en scanning, blodtrykstjek og urintjek. Men jeg får kun målt mit blodtryk og tjekket min urin.
På skejby sygehus kom jeg så ind i et hvilerum og sidde i 20 min, og fik målt min hvilepuls, som var 92 (det sidste tal)
På skejby siger de så at blodtrykket er fint, men så kan jeg ikke lade være med at undre mig, fordi at jeg hos min jordemoder og hos lægen har fået fortalt, at hvis det sidste tal er over 90, er det for højt.. -og det i grunden var en af årsagerne til at de sendte mig på skejby.
Jeg spurgte selvfølgelig (sygeplejesken??) på skejby, hvordan det kunne være at jeg havde fået et afvide hos min læge og jordemoder, og de sagde noget helt andet??
Hendes svar var At de har forskellige retningslinier??? Hmm tænker jeg så..
Nå men mit spørgsmål må til jer så være,
*Har i oplevet noget lignende? Hvor lægen og jordemoderen var enige om en ting, og de på sygehuset sagde noget andet??
Føler mig lidt fustreret inden i, fordi jeg med god grund ikke rigtig ved hvad jeg skal forholde mig til.. !!
Tak fordi du læste med..
Knus Heidi
Anmeld