Synes min Læge er super hurtig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Sujan

Er jeg så glad for... men skal nok lige skrue forventningerne ned. Det kommer nok ikke til at gå så

Jeg har IDAG fået svar på alle de prøver jeg fik taget hos lægen torsdag og fredag..... Er det ikke VILDT...

Blodprøver og det hele...

Men det dårlige er så at jeg skal op igen og have taget en ny klamydia prøve:-( Han viste ikke hvorfor svaret på den var usikkert... om det var fordi de havde glemt den, spildt den eller noget andet.. så det skal jeg på torsdag... og så er det bare at få bestilt tid til sædprøve til manden...

Er nok kun her i starten det kommer til at gå så hurtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

oo

et skal du ikke sige, det gik superhurtigt for os også - både hos egen læge med prøverne, da hun henviste os til fertilitetsklinikken og fra første samtale hos klinikken ventede vi bare på første mens derefter så vi kunne starte nogle gange går det bare superstærkt!! jeg håber det fortsætter for jer

Anmeld

28. september 2010

lotte32

Vi har heller ikke haft megen ventetid gennem vores behandling Så håber da for jer at det fortsætter med at gå stærkt, så i snart kan få ønskebabyen

Knus Lotte

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Der behøver jo ikke være flere måneders ventetid på det hele. Nogle er heldige, andre er knapt så heldige. Jeg håber ikke ventetiden pludselig melder sig hos Jer. Det må være dejligt at føle, at der bliver taget hånd om det hele

Så nyd det bare, og ja, det behøver jo ikke at stoppe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.