åh nej, min svigerinde er indlagt igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Ni-ko-li-ne

ja igår nat 04:00 begyndte hun at bløde igen (hun er gravid i uge 36) og blev indlagt, hun kom så hjem igår aftes...

for at blive hentet med ambulance igen et par timer senere... hun blødte meget.... baby har det fint.... men nu mener de at moderkagen måske er begyndt at løsne sig...

øv hvor er det synd, hun har bare haft en røvet graviditet denne gang... og nu vil de evt sætte hende igang... hun er meget nervøs og ikke helt okay med det hele....

øv altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

ja igår nat 04:00 begyndte hun at bløde igen (hun er gravid i uge 36) og blev indlagt, hun kom så hjem igår aftes...

for at blive hentet med ambulance igen et par timer senere... hun blødte meget.... baby har det fint.... men nu mener de at moderkagen måske er begyndt at løsne sig...

øv hvor er det synd, hun har bare haft en røvet graviditet denne gang... og nu vil de evt sætte hende igang... hun er meget nervøs og ikke helt okay med det hele....

øv altså!

åh nej hvor lyder det bare grimt :( men jeg sidder og tænker at det måske bare er bedst at få den lille til verden nu så. Jeg ved godt det er lidt for tideligt, men det er bare ikke holdbart at hun skal udsættes for alt den panik og bekymringer. det kan i hvertfald heller ikk være godt for hverken den lille eller hende selv.

mange tanker og knus med ønsket om det bedste!

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

åh nej hvor lyder det bare grimt men jeg sidder og tænker at det måske bare er bedst at få den lille til verden nu så. Jeg ved godt det er lidt for tideligt, men det er bare ikke holdbart at hun skal udsættes for alt den panik og bekymringer. det kan i hvertfald heller ikk være godt for hverken den lille eller hende selv.

mange tanker og knus med ønsket om det bedste!

tak søde... nej det dur ikke det her!

jeg synes også det ville være bedst at få baby ud.... den skal nok klare det!

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

tak søde... nej det dur ikke det her!

jeg synes også det ville være bedst at få baby ud.... den skal nok klare det!

ja hun er 4 uger fra termin - den er jo næsten så klar som mulig.

men puha det er hårdt at stå der på sidelinien :(

Anmeld

28. september 2010

Jules

Sikke noget hø....

Jeg kan heller ikke se nogen bedre løsning end at følge lægens råd... Både hende og baby vil jo være i trygge hænder på sygehuset!

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

ja hun er 4 uger fra termin - den er jo næsten så klar som mulig.

men puha det er hårdt at stå der på sidelinien

ja.... og nu er min bror typen der tager på arbejde selvom hun bliver indlagt... denne gang har han dog været der i morges....  men hvis ikke kan tager derud hvis de sætter hende igang, SÅ KOMMER JEG EFTER HAM!!!!

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Sikke noget hø....

Jeg kan heller ikke se nogen bedre løsning end at følge lægens råd... Både hende og baby vil jo være i trygge hænder på sygehuset!

det har du ret i søde julie! :0) jeg tror også det ville være bedst efterhånden

Anmeld

28. september 2010

oo

åh altså, jamen nogle mænd skal lige have et kølleslag i nakken før de husker deres prioriteter

det er godt nok ærgeligt hendes graviditet har været så barskt! men SUPERflot at hun har holdt på barnet und alles indtil nu!! Det burde jo kunne klare at komme ud, selvom det godt måtte ha fået en uge eller to til i ovnen.

så sidder man lige og synes man er en sur gås for at ønske sit barn UD, når der er andre der desperat gerne ville holde deres inde bare lidt endnu

jeg krydser fingre for at alt går godt, uanset hvad de vælger der skal ske med hende og barnet

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åh altså, jamen nogle mænd skal lige have et kølleslag i nakken før de husker deres prioriteter

det er godt nok ærgeligt hendes graviditet har været så barskt! men SUPERflot at hun har holdt på barnet und alles indtil nu!! Det burde jo kunne klare at komme ud, selvom det godt måtte ha fået en uge eller to til i ovnen.

så sidder man lige og synes man er en sur gås for at ønske sit barn UD, når der er andre der desperat gerne ville holde deres inde bare lidt endnu

jeg krydser fingre for at alt går godt, uanset hvad de vælger der skal ske med hende og barnet

min bror skal have en stor stor kølle!

jeg sagde det lige til min mor, at han da skulle se at fedte sig derud på hospitalet... "jaaa men han skal jo også passe sit job.... " halllllloooooooo kammerat.... mon ikke de kan se alvoren?

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nogen skal ud nogen skal blive inde:0) men baby Jhul, hvis du lytter.... så er du een af de babyer der skal UD... NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.