Msn - hjælp!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

smokin

Du kan lukke din konto her...

http://memberservices.passport.net

MEN du kan deaktivere din hotmail konto så den egentlig ikke eksistere mere MEN dit navn på mailen kan ikke oprettes af andre før 30 dage efter du har deaktiveret din konto..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

louise8723

gå ind på din mail.. der finder du ovre i højre side noget der hedder instilllinger den trykker du på.. derefter trykker du på vis flere instillinger..

så kommer du frem til ny side hvor du klikker Få vist og rediger dine personlige oplysninger 

og derefter skal du indtaste kode igen og så trykker du "luk konto"

Anmeld

28. september 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

skal du slet ikke have msn mere så skat?

jo det er fordi det er min gamle, bliver ved at få alle mulige latterlige mail fra den, derfor vil jeg gerne have den slettet (:

Anmeld

28. september 2010

smokin

MortilMogL skriver:

hvor gør man det henne?

på linket

Anmeld

28. september 2010

Kamilla-m

louise4060 skriver:

gå ind på din mail.. der finder du ovre i højre side noget der hedder instilllinger den trykker du på.. derefter trykker du på vis flere instillinger..

så kommer du frem til ny side hvor du klikker Få vist og rediger dine personlige oplysninger 

og derefter skal du indtaste kode igen og så trykker du "luk konto"

tak 8:

Anmeld

28. september 2010

NatasjaL

MortilMogL skriver:

jo det er fordi det er min gamle, bliver ved at få alle mulige latterlige mail fra den, derfor vil jeg gerne have den slettet (:

har tit tænkt at gøre det samme da jeg netop også er træt af de emails der kommer

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MortilMogL skriver:

jeps - begge dele

1. Gå til webstedet med oversigt over din Windows Live-konto, og log på med dit Windows Live ID.

2. Klik på Luk konto under Yderligere indstillinger.

3. Kontrollér, at det korrekte Windows Live ID vises, angiv din adgangskode, og klik derefter på Ja.

Anmeld

28. september 2010

Kamilla-m

tak (:

Anmeld

28. september 2010

louise8723

NatasjaL skriver:

har tit tænkt at gøre det samme da jeg netop også er træt af de emails der kommer

ja men der er hotmail blev lavet sådan om at når du fx markere de mails du vil have slettet (dem du er trætte af) så marker dem og så gå op i oprydning (nr 2 til højre fra slet) tryk slet alle herfra, og så kommer der en boks hvor du lige krydser af at du vil blokere beskeder fra den mail fremover.. og så kommer de ikke igen

Anmeld

28. september 2010

NatasjaL

louise4060 skriver:

ja men der er hotmail blev lavet sådan om at når du fx markere de mails du vil have slettet (dem du er trætte af) så marker dem og så gå op i oprydning (nr 2 til højre fra slet) tryk slet alle herfra, og så kommer der en boks hvor du lige krydser af at du vil blokere beskeder fra den mail fremover.. og så kommer de ikke igen

super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.