Jeg ventede på min mens i 1½ år, uden lægerne vidste hva det var, min egen læge nævnte PCO for dem, men det var det ikke sagde de. Så kom min mens endelig i marts 2007, blødte hver anden dag til August 2007. Havde blødt voldsomt i en uge, hvor jeg blødte igennem bind og tampon på 10 min. Min læge sendte mig akut på hosp. Kom op på den akutte gyn. afd. her blev jeg scannet og overlægen fortalte mig jeg havde pco, håber de andre læger har røde ører :-o
Man fandt ud af, at jeg blødte så meget fordi jeg havde opbygget en slimhinde i 1½ år, som var 17 cm tyk, og det var den jeg var igang med at bløde ud.
Derudover fandt man en cyste på højre æggestok som var på størrelse med en appelsin og min venstre æggestok var død. Jeg kom efterfølgende i behandling med Perlutex, som opretter en kunstig cyklus, og de har fungeret så godt, nu kommer min mens som den skal, bløder ikke så meget mere og har nu en cyklus på 33 dage :-)
Men jeg er stadig ufrivillig barnløs, og det vil jeg måske altid være...
Men som lægerne siger, så kan det være jeg bliver gravid uden hjælp fra hosp. Det kommer an på manden :)
Andre der har PCO og har fået børn med dette...
Knus Beck, som så forfærdelig gerne ville finde manden i sit liv og få en lille bebs (L)
Anmeld