nogen der får pudset vinduer af en vinduespudser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2010

LotteN

jeg overvejer lidt om vi skal få os en vinduespudser, men vil lige høre hvad jer der får det gjort giver - og gerne lige skrive hvor mange vinduer i ca har og om et er med 1. sal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

forår

LotteN skriver:

jeg overvejer lidt om vi skal få os en vinduespudser, men vil lige høre hvad jer der får det gjort giver - og gerne lige skrive hvor mange vinduer i ca har og om et er med 1. sal

jeg ahr fået det gjort flere gange, dog kun udvendigt. jeg har givet 160kr.

og jeg har 5 vindues partier som osse indeholder en dobbelt teressedør. 

JEg bor i stuen med min overbo giver det sammen

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

LotteN skriver:

her hvor vi bor kunne vi få det gjort for 80kr ca... vi er ikke med 1. sal...

der er tre ruder på str med en dør og hoveddør med rude, og 4 vinduer udover det

Anmeld

28. september 2010

roenlund

Jeg gir 150, det koster det samme for de første ca 10-12 glas.... Uden stigetillæg da det er i stuen...

Da det er en kammerat jeg kender gør han det så indenfor gratis, det er rabatten til mig

Anmeld

28. september 2010

Anja

Vi har vinduespudser. Vi har 14 alm vinduer og 6 dobbelte vinduespartier fra gulv til loft (går op til kip så der skal bruge stige).

Vi giver 170 kr for at få alle pudset udvendingt  - det dobbelte, hvis de også pudser dem indvendigt. Vi har givet samme pris de sidste 3 år og synes det er super billigt.

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Nope vi gør det selv men efter sidst vi gjorde det aftalte vi at efter vinteren skal vi have en pusser på det tager jo ingen tid men ØV hvor er det kedeligt. Jeg fik det gjort i min lejlighed i kbh og der gav jeg 150 for MANGE vinduer. 

Anmeld

28. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Indtil for nylig gav vi 180 kr., men nu giver 220 kr. hver anden måned, for at få pudset 6 vinduer i stueplan (hvor han skal bruge stige for at nå de 4 af dem, da vi har kælder på nedenunder), 4 vinduer på første sal, 1 terassedør og hoveddøren.

Anmeld

28. september 2010

Agnete

Vi har 6 vinduer/døre i stueplan og 2 på 1. sal. Det koster 125,- her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.