hvornår bliver jeres beds træt? 5 mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Eliza/lykke

Jeg undrer mig lidt over, at min pige efter sin formiddagslur (ca. 1 time) bliver nemt rigtig sur hurtigt.

Hun kan være vågen i op til 2 timer, før hun er grydeklar. Men når hun vågner der kl. 10.00-10.30 og vi skifter ble og hygger lidt, så gør jeg klar til frokost. Men går der mere end ½ time, før jeg gir hende mad, bliver hun så sur........ er hun træt allerede????

Jeg har også prøvet, at give hende frokost lige efter hun er vågnet, fordi jeg tænkte, at hun var udhvilet der - og så ville jeg tage hende lige, når hun er glad. Men det virker heller ikke.

Har jeres babyer også en periode, hvor de måske ikke gider det der grød???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

serinasmor

Eliza/lykke skriver:

Jeg undrer mig lidt over, at min pige efter sin formiddagslur (ca. 1 time) bliver nemt rigtig sur hurtigt.

Hun kan være vågen i op til 2 timer, før hun er grydeklar. Men når hun vågner der kl. 10.00-10.30 og vi skifter ble og hygger lidt, så gør jeg klar til frokost. Men går der mere end ½ time, før jeg gir hende mad, bliver hun så sur........ er hun træt allerede????

Jeg har også prøvet, at give hende frokost lige efter hun er vågnet, fordi jeg tænkte, at hun var udhvilet der - og så ville jeg tage hende lige, når hun er glad. Men det virker heller ikke.

Har jeres babyer også en periode, hvor de måske ikke gider det der grød???????????

serina havde mange perioder hvor hun ikke gad sin kartoffelmos ... det var hårdt fordi vi var bange for at hun så ikke fik nok at spise når hun nu havde vænnet sig til at spise det ... men børn har appetitspring der gør at de en dag måske spiser rigtig meget og en anden dag næsten intet ...og det er oki ...

til sidst sagde hun jo som bekendt selv fra og ville ikke have grød mere...

men bliver hun sådn RIGTIG sur?? ... for så kan det være hun skulle have sovet lidt mere... en time er jo ikke meget søvn til sådn en lille størrelse... men det ved jeg jo ikke .. det kan jo være det er rigeligt for din lille pige ... min erfaring med serina er dog at hvis hun kun sover en time så er det ikke altid nok

held og lykke med det hele ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.