Nogen der syer sådan nogle bukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Nej dem med æbler på

Ahh - de er også rigtigt søde

Det er samme pris. De er i printet bomuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Ann.

Skouboe skriver:

Ahh - de er også rigtigt søde

Det er samme pris. De er i printet bomuld

Det er bare fint

Det skal være størrelse 80/86.

Men det er sådan at vi skal indlægges med vores datter fra tirsdag af, så kan ikke komme til at modtage dem det næste stykke tid, så tænke om du kan lave dem, og så jeg skriver når vi er hjemme igen, så du kan sende dem? Eller hvad har du det bedst med?

Lærke er meget tynd i det, hvor brede er de om livet?

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Det er bare fint

Men det er sådan at vi skal indlægges med vores datter fra tirsdag af, så kan ikke komme til at modtage dem det næste stykke tid, så tænke om du kan lave dem, og så jeg skriver når vi er hjemme igen, så du kan sende dem? Eller hvad har du det bedst med?

Det er helt fint - jeg skal nok sy dem, så siger du bare til når I er hjemme igen, så sender jeg et kontonummer du kan overføre penge til og så sender jeg dem

Fordelen ved at få dem syet specielt til Lærke, er at de er den størrelse i livet som hun har

Smid mig en PB med ordren (så jeg er helt sikker på at have rigtigt fat i størrelse osv, og skriv hvor mange cm hun er om livet, så sørger jeg for at de passer Det plejer så ikke at være så stort et problem med den høje rib-talje - den sidder godt på både slanke og buttede børn.

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Skouboe skriver:

Det er helt fint - jeg skal nok sy dem, så siger du bare til når I er hjemme igen, så sender jeg et kontonummer du kan overføre penge til og så sender jeg dem

Fordelen ved at få dem syet specielt til Lærke, er at de er den størrelse i livet som hun har

Smid mig en PB med ordren (så jeg er helt sikker på at have rigtigt fat i størrelse osv, og skriv hvor mange cm hun er om livet, så sørger jeg for at de passer Det plejer så ikke at være så stort et problem med den høje rib-talje - den sidder godt på både slanke og buttede børn.

Okay det er fint. Jeg sender bare penge når vi kommer hjem igen

Har ikke tid til det de næste dage, da vi pakker og pakker og skal kører i morgen

Sender lige en PB

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Det er bare fint

Jeg tror iøvrigt så at vi skal lave ribben i "halv" højde, da hun ellers drukner i den. Den på billedet er så høj at den er lagt dobbelt. Hvis jeg laver ribben 10 cm høj, kan du vælge at lade den gå helt op, eller folde den.

Jeg tror det bliver pænest

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Skouboe skriver:

Jeg tror iøvrigt så at vi skal lave ribben i "halv" højde, da hun ellers drukner i den. Den på billedet er så høj at den er lagt dobbelt. Hvis jeg laver ribben 10 cm høj, kan du vælge at lade den gå helt op, eller folde den.

Jeg tror det bliver pænest

Ja, den skal ikke være så høj når hun er så lille

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Ja, den skal ikke være så høj når hun er så lille

God tur iøvrigt - hvis man da kan kalde en indlæggelse for en tur.

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Skouboe skriver:

God tur iøvrigt - hvis man da kan kalde en indlæggelse for en tur.

Tak - Men tror nu ikke det bliver helt så morsomt når Lærke skal opereres torsdag 

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

TrineLærke skriver:

Tak - Men tror nu ikke det bliver helt så morsomt når Lærke skal opereres torsdag 

Æv, æv - håber det går let og smertefrit og at hun hurtigt kommer ovenpå igen. Stakkels lille pus.

Anmeld

11. oktober 2010

Leonora

TrineLærke skriver:

Hej - er der nogen der syer sådan nogle af de der pose-agtige bukser? Puf-bukser eller hvad de hedder

Hej

Jeg kan også sy...se evt min hjemmeside www.norastar.dk.

Mine bukser koster 150 uden stof. Kan lave op til 2 1/2 år på en 1//2 meter og det koster ca 50 kr i stof....laver tøj i lige det stof man ønsker

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.