Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er virkelig på bar bund.. Nogen der har ideer til et par flade vinterstøvler?? Havde for to år siden kig på nogen, men tror desværre ikke de er til at få igen, mener det var Rib Curl, de fandtes i brun og sort. Ihhh min fusser fryser..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skal de være sådan "pæne" i det, eller skal de mere være sådan varme i det?
BabyMus skriver: Skal de være sådan "pæne" i det, eller skal de mere være sådan varme i det?
Det skal være lidt en blandning Ved godt jeg er svær.. Dette er lidt stilen (dem jeg kiggede på for et par år siden, men som jeg desværre ikke kan finde nogen steder)
sarahb skriver: tommy hilfiger laver nogle super fede nogle.. Sporty og stilet på samme tid..
tommy hilfiger laver nogle super fede nogle.. Sporty og stilet på samme tid..
De har nemlig nogen rigtig smarte, men jeg har for fede lægge
Hmm okay. De skal jo også helst være lidt varme, med den vinter vi har her i Danmark. (:
Dem her har jeg selv kigget på, de er fra Bianco sko. Har kun set dem på nettet, skal afsted på fredag og se om jeg kan finde dem. Nogen gange ser de jo lidt anderledes ud i virkeligheden.
http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=33-45440-10&sid=1f254b55c9eb637b845d6ab3c59fdb94
Ved ikke, om det er noget? (:
Jeg har to par. Det ene er Puma støvler jeg bruger når der er vådt og sne. Det andet købte jeg for 7 år siden på en ferie, og jeg bruger dem så længe der ikke er glat
BabyMus skriver: Hmm okay. De skal jo også helst være lidt varme, med den vinter vi har her i Danmark. (: Dem her har jeg selv kigget på, de er fra Bianco sko. Har kun set dem på nettet, skal afsted på fredag og se om jeg kan finde dem. Nogen gange ser de jo lidt anderledes ud i virkeligheden. http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=33-45440-10&sid=1f254b55c9eb637b845d6ab3c59fdb94 Ved ikke, om det er noget? (:
åårh, de er rigtig søde !!
Nogen rigtig gode forslag
Ikke nogen der tilfældigvis ligger inde med de der rip curl de vil sælge eller har set dem et sted man kan kæbe dem?
Desværre.
Har du prøvet at søge på nettet om der skulle være et sted man kan købe dem? Men hvis der er et par år siden du har set dem, så er det jo ikke sikkert man kan få dem mere selvfølgelig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128