Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er endelig stoppet med at ryge for 10 dage siden, og det går bare kanon. og så er det da blevet liiidt nemmere at skal op på 2 sal hver dag
ville egenligt bare lige sige, at jeg var lidt stolt af mig selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NatasjaL skriver: er endelig stoppet med at ryge for 10 dage siden, og det går bare kanon. og så er det da blevet liiidt nemmere at skal op på 2 sal hver dag ville egenligt bare lige sige, at jeg var lidt stolt af mig selv
Flot! Tillykke med det!
super
Rigtig flot. Stoppede også selv i forbindelse med graviditeten. Men hvis du begynder og tænke på at tænde en smøg, så tænk på lugten, på hvor beskidt ens hjem bliver pga røgen. Tænk på de færre år du lever, så mister man lysten. Det hjælper i hvert fald for mig. for at du holder dig røgfri
missie20 skriver: Rigtig flot. Stoppede også selv i forbindelse med graviditeten. Men hvis du begynder og tænke på at tænde en smøg, så tænk på lugten, på hvor beskidt ens hjem bliver pga røgen. Tænk på de færre år du lever, så mister man lysten. Det hjælper i hvert fald for mig. for at du holder dig røgfri
ja, man kan virkelig lugte hvor meget det stinker når man selv stopper det er så slemt, jeg er begyndt at sige til min kæreste hver gang han er ude og ryge og han kommer ind at han lugter af h... til
linselouise skriver: Flot! Tillykke med det!
takker
NatasjaL skriver: takker
jaa, det gør jeg også. Han ryger udenfor, og når han kommer op, puuuha en stank. Syntes det bliver værre når man er stoppet med stanken. Meen lidt synd for ham at jeg siger det, men kan ikke lade være.
missie20 skriver: jaa, det gør jeg også. Han ryger udenfor, og når han kommer op, puuuha en stank. Syntes det bliver værre når man er stoppet med stanken. Meen lidt synd for ham at jeg siger det, men kan ikke lade være.
jeg er begyndt at sige det lidt i sjov for han ved jo jeg vil sige det.
NatasjaL skriver: jeg er begyndt at sige det lidt i sjov for han ved jo jeg vil sige det.
Ja man har jo kun det skæg man selv laver eller sidder på. thi hi Btw, så tror jeg at jeg faktisk måske kender dig...men er lidt usikker...Hedder din mor Aino?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128