har det skønt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. september 2010

NatasjaL

er endelig stoppet med at ryge for 10 dage siden, og det går bare kanon. og så er det da blevet liiidt nemmere at skal op på 2 sal hver dag

ville egenligt bare lige sige, at jeg var lidt stolt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

SoffiLine

28. september 2010

L.J.L

NatasjaL skriver:

er endelig stoppet med at ryge for 10 dage siden, og det går bare kanon. og så er det da blevet liiidt nemmere at skal op på 2 sal hver dag

ville egenligt bare lige sige, at jeg var lidt stolt af mig selv

Flot! Tillykke med det!

Anmeld

28. september 2010

Moar'en

super

Anmeld

28. september 2010

missie20

Rigtig flot. Stoppede også selv i forbindelse med graviditeten. Men hvis du begynder og tænke på at tænde en smøg, så tænk på lugten, på hvor beskidt ens hjem bliver pga røgen. Tænk på de færre år du lever, så mister man lysten. Det hjælper i hvert fald for mig.  for at du holder dig røgfri

Anmeld

28. september 2010

NatasjaL

missie20 skriver:

Rigtig flot. Stoppede også selv i forbindelse med graviditeten. Men hvis du begynder og tænke på at tænde en smøg, så tænk på lugten, på hvor beskidt ens hjem bliver pga røgen. Tænk på de færre år du lever, så mister man lysten. Det hjælper i hvert fald for mig.  for at du holder dig røgfri

ja, man kan virkelig lugte hvor meget det stinker når man selv stopper det er så slemt, jeg er begyndt at sige til min kæreste hver gang han er ude og ryge og han kommer ind at han lugter af h... til

Anmeld

28. september 2010

NatasjaL

linselouise skriver:

Flot! Tillykke med det!

takker

Anmeld

28. september 2010

missie20

NatasjaL skriver:

takker

jaa, det gør jeg også. Han ryger udenfor, og når han kommer op, puuuha en stank. Syntes det bliver værre når man er stoppet med stanken. Meen lidt synd for ham at jeg siger det, men kan ikke lade være.

Anmeld

28. september 2010

NatasjaL

missie20 skriver:

jaa, det gør jeg også. Han ryger udenfor, og når han kommer op, puuuha en stank. Syntes det bliver værre når man er stoppet med stanken. Meen lidt synd for ham at jeg siger det, men kan ikke lade være.

jeg er begyndt at sige det lidt i sjov for han ved jo jeg vil sige det.

Anmeld

28. september 2010

missie20

NatasjaL skriver:

jeg er begyndt at sige det lidt i sjov for han ved jo jeg vil sige det.

Ja man har jo kun det skæg man selv laver eller sidder på. thi hi   Btw, så tror jeg at jeg faktisk måske kender dig...men er lidt usikker...Hedder din mor Aino?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.