Nogen heldige i September?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. september 2010

>>Carina<<

Ville bare lige høre om der er nogle der har været så heldige at teste positiv her i September?

Sorry hvis jeg har misset indlæg hvor det er fortalt

Håber nogen har været heldige og håber selv på 2 streger på næste onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

RiUL

Carina1984 skriver:

Ville bare lige høre om der er nogle der har været så heldige at teste positiv her i September?

Jeg tester også næste onsdag, lad os håbe at det er lykkens dag Krydser fingre for os 

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

rikkebw skriver:

Jeg tester også næste onsdag, lad os håbe at det er lykkens dag Krydser fingre for os 

Uhhh en jeg kan dele spændingen og nedtællingen med

Det er vores 5 forsøg på at få nr 2. Første gang lykkes det sgu med det samme.. ihhhh.

Anmeld

28. september 2010

RiUL

Carina1984 skriver:

Uhhh en jeg kan dele spændingen og nedtællingen med

Det er vores 5 forsøg på at få nr 2. Første gang lykkes det sgu med det samme.. ihhhh.

Ja, det er dejligt Hehe.. Okay, det skal nok komme Og helst på onsdag ikk? Det her er mit første forsøg, så jeg er bare så spændt, og på den anden side også lidt nervøs/bange.

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

rikkebw skriver:

Ja, det er dejligt Hehe.. Okay, det skal nok komme Og helst på onsdag ikk? Det her er mit første forsøg, så jeg er bare så spændt, og på den anden side også lidt nervøs/bange.

Det kan jeg sgu godt forstå. Man aner jo ik hvad man går i møde hverken med graviditet, fødsel eller som mor. Ingen graviditet og fødsel er jo ens og så kan man høre nok så mange historier om det, men du ka ik danne dig et indtryk for du selv står i det. Jeg fik en mega skrækhistorie 1½ uge før jeg selv fødte så der fik jeg det sgu ik så godt. Men min fødsel var en drømmefødsel syns jeg. På trods af at jeg ingen smertestillende fik :-)

For os begge. Glæder mig til at høre om der er bid hos dig næste onsdag.

Knus Carina som har lyst til at teste d.10/10-10 fordi det er 2 års dag for at vi mødtes, men VED hun ik kan vente så længe :-)

Anmeld

28. september 2010

Maalene

Carina1984 skriver:

Sikke en sød debat du har oprettet

Var jo selv så ubeskrivelig heldig at teste positiv her i september

Håber du har heldet med dig denne her gang - krydser ihvertfald alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

Maalene skriver:

Sikke en sød debat du har oprettet

Var jo selv så ubeskrivelig heldig at teste positiv her i september

Håber du har heldet med dig denne her gang - krydser ihvertfald alt hvad jeg kan for dig

Tusind tak  Jeg håber også.

Og tuuuuuuuuuusind tillykke til dig

Anmeld

28. september 2010

betiinsen

er også en af de heldige der har testet positiv her i sep.. Krydser fingre for i også gør det

Anmeld

28. september 2010

>>Carina<<

betiinsen skriver:

er også en af de heldige der har testet positiv her i sep.. Krydser fingre for i også gør det

hvor er det herligt at læse :-) tillykke :-)

Anmeld

28. september 2010

KarinaIda

Carina1984 skriver:

Dejlig debat du har oprettet

Jeg har selv været en af de heldige der har testet positiv her i september.... Og det er mit 2 barn nu!!

Håber det lykkede for alle I andre også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.