Hehe nu må jeg hellere komme med en præsentation 
Jeg er 33 år ung
og bor alene sammen med min søn på 10 år. Jeg har været alene med ham siden han var 2 år. Har heldigvis fundet en dejlig kæreste, som selv har en datter på 14 år. Min kæreste har ikke mødt min søn endnu, men planen er at det skal ske indenfor de næste par måneder. Min søn har længe gået og sukket efter at jeg skulle finde en kæreste....nogen gange er en mand bedre, end en pylret mor *griner* 
Vi bor i midtjylland i en mindre by, trives her, og her bliver vi boende forever 
Til daglig er jeg hjemmegående. Jeg fik en førtidspension for lidt over 2 år siden. Fik diagnosen sclerose for 3½ år siden, og kæmpede for at skulle være istand til at arbejde, men måtte sande at det kunne jeg bare ikke magte. Så jeg måtte droppe drømmen og simpelthen acceptere at sådan blev det ikke. Jeg har det også bedre med det idag, har valgt at tænke på fordelene ved at gå hjemme. Der er jo den fordel at min søn bare kan komme hjem efter skole, hvis han har lyst til det. Jeg kan være der 100 % for min søn, hvilket jeg ikke havde kunnet, hvis jeg arbejdede....så ville jeg ikke have kunnet magte min søn. Kan jo hvile når han er i skole, og er så ladet op når han er kommet hjem. Så det positive er helt bestemt tiden med sit barn 
Jeg glæder mig til at lære jer allesammen at kende, og debattere med jer i selvfølgelig en pæn tone 
Anmeld