365 dage på 1 år, hvad er oddsene.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2010

lion

Min mor havde en rigtig godt forhold til min oldemor, som også var hendes gudmor. Hun har f.eks en ring som var hendes kæreste eje i alle hendes år. En guld ring med en sten, som hun fik af min oldemor da hun blev 14 år. Hun var efter os som børn, når vi pillede ved den. Ja min oldemor døde 2 mdr før hun blev 99år.

I dag fik vi snakket med bedemanden om mors begravelse og i den anledning kiggede min mormor på de papirer hun har fra sin mors(min oldemor) begravelse.

Der er bare mere mellem himmel og jord......................

For det viser sig at på alle de dage min mor kunne dø på valgte hun at dø 26 sep. 2010. PRÆSIC 8 år efter min oldemor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Min mor havde en rigtig godt forhold til min oldemor, som også var hendes gudmor. Hun har f.eks en ring som var hendes kæreste eje i alle hendes år. En guld ring med en sten, som hun fik af min oldemor da hun blev 14 år. Hun var efter os som børn, når vi pillede ved den. Ja min oldemor døde 2 mdr før hun blev 99år.

I dag fik vi snakket med bedemanden om mors begravelse og i den anledning kiggede min mormor på de papirer hun har fra sin mors(min oldemor) begravelse.

For det viser sig at på alle de dage min mor kunne dø på valgte hun at dø 26 sep. 2010. PRÆSIC 8 år efter min oldemor.

Det er da lidt vildt.

Hvordan har du det?

Anmeld

27. september 2010

lion

Tulipan skriver:

Det er da lidt vildt.

Hvordan har du det?

Ja mystik ikk.

Jeg har det ok, jeg det med at lukke det inden at det dårlige og har det meste af mit liv gjort det. Jeg har haft tudeperioder her i går. Men det er lidt som om at nu er det hverdag igen.

Men det går nok meget "galt" til mors begravelse.

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja mystik ikk.

Jeg har det ok, jeg det med at lukke det inden at det dårlige og har det meste af mit liv gjort det. Jeg har haft tudeperioder her i går. Men det er lidt som om at nu er det hverdag igen.

Men det går nok meget "galt" til mors begravelse.

Det er godt at komme ud med, og man bearbejder det jo på forskellige måder.

Ja det gør det nok, gør det ved mig når det er.

Irritere mig at vi bor så langt fra hinanden lige nu

Anmeld

28. september 2010

Bondepigen

lion skriver:

Det kan være din oldemor har ventet på din mor, da hun døde. Det er da en smuk tanke, er det ikke..?

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Det er vildt, og også meget smukt. Jeg tror, at din oldemor har ventet på din mor og sammen er de taget til et dejligt sted, hvor der ikke længere er smerte og sygdom, og at de begge to sidder og kigger på jer og holder en hånd over jer så godt de nu kan.

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

ej det er da ret tilfældigt.... og meget meget smukt!

stort knus til dig Helene.... der er ikke noget at sige til at du græder..!

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Jeg synes det er smukt, på en mystisk måde! Min farfar døde 32½ år efter min farmor, 27. august, som hun 27. februar. Det gør bare båndet melem din mor og oldemor endnu mere specielt, hvis man kan sige det sådan!

Jeg forstår godt du græder! Det må være en hård tidfor Jer alle! Husk at det er OK at være ked af det! Og sig til, hvis der er noget vi kan gøre. Jeg ved at her er masser af støtte at hente!

Knus og tanker til dig!

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Nu passer oldemor på din mor...............og det er en meget smuk tanke. Håber at de skal ligge sammen på kirkegården.

Sender dig et stort knus.

Mette

Anmeld

28. september 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Nu passer oldemor på din mor...............og det er en meget smuk tanke. Håber at de skal ligge sammen på kirkegården.

Sender dig et stort knus.

Mette

Ja hun passer på min mor nu, sammen med min morfar.

De kunne godt ha ligget ved siden af hinanden, men mor ville på de ukendtes grav, så det kommer hun.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.