Bryllupskage, og min egen fødselsdagskage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.286 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. september 2010

MoarTNoah

Ja undskyld at jeg ikke har fået dem smidt ud noget før, men jeg har slet ikke været på baby sådan rigtigt de sidste par uger, men NU kommer de altså, 1 stk bryllupskage og min egen fødselsdagskage..

Bryllupskagen er med hindbær og toblerone, og min fødselsdagskage er med bærsymfoni og after eight. Jeg ville prøve noget nyt og smurte derfor min kage op med Chokoladesmørcreme, og den var bare lækker! Uden mmf og med chokoladesmørcremen og after eighten - det spillede bare MAX!

Det er desuden også mine første callaer, og jeg syns bare de blev SÅ flotte! ALLE callaerne blev perfekte og intet drillede - sådan skal det bare være altid!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Snefnug1984

Wauw wauw wauw Katrine.. er helt vild med fødselsdagskagen.. det må da prøves uden fondant

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

Hvor er de flotte de kager

Edder mame en flot opsmøring på din fødselsdagskage... Men der er jo selvfølgelig også "råd" til at bruge et tykkere lag, når man ikke overtrækker med MMF

Anmeld

27. september 2010

Susan1978

fantastiske.. og så flotte lige i kanterne..  ingen buler eller noget.

Anmeld

27. september 2010

MoarTNoah

SolsikkeBlomst skriver:

Wauw wauw wauw Katrine.. er helt vild med fødselsdagskagen.. det må da prøves uden fondant

Tak søde

Det skal du da helt klart, det er bare for lækkert!

Anmeld

27. september 2010

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

Hvor er de flotte de kager

Edder mame en flot opsmøring på din fødselsdagskage... Men der er jo selvfølgelig også "råd" til at bruge et tykkere lag, når man ikke overtrækker med MMF

tak

Jeg har faktisk ikke puttet et vildt tykt lag egentlig, men nok lidt mere end normalt, men jeg har osse øvet meget hver jeg jeg har smurt op, netop for at kunne få den til at være perfekt hvis jeg en dag sku lave uden MMF, så det betalte sig

Anmeld

27. september 2010

MoarTNoah

Susan1978 skriver:

fantastiske.. og så flotte lige i kanterne..  ingen buler eller noget.

Mange tak nej jeg hader buler, så gør meget ud af at det skal være præcis som jeg vil have det

Anmeld

27. september 2010

Susan1978

KatrineR skriver:

Mange tak nej jeg hader buler, så gør meget ud af at det skal være præcis som jeg vil have det

fylder du så bare lidt ekstra smørcreme på?

Anmeld

27. september 2010

MoarTNoah

Susan1978 skriver:

fylder du så bare lidt ekstra smørcreme på?

Nej, jeg samler den i en bagering, og så er der ingen buler når jeg skal smøre op, så behøver ikke ekstra smørcreme..

Anmeld

27. september 2010

Susan1978

KatrineR skriver:

Nej, jeg samler den i en bagering, og så er der ingen buler når jeg skal smøre op, så behøver ikke ekstra smørcreme..

med kageplastik på mellem bageringen og kagen?

jeg har prøvet at beklæde bageringen med film.. men synes stadig jeg trak noget af fyldet med af når jeg fjernede kageringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.