Sutten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. september 2010

MetteMTH

Hej..

Hvornår begyndte jeres små at bruge sut?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mette88 skriver:

Hej..

Hejsa

Min den store pige, brugte sut 2-3 dage efter fødslen. Det anbefaler de normalt ikke, men hun suttede korrekt med det samme, og amningen gik godt, så derfor ingen hindring.

Den mindste på snart 3 mdr. bruger ikke sut. Vi valgte at det ikke var nødvendigt, så hun er helt "sutte fri".

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Jeg venter stadig

Anmeld

27. september 2010

B&J

Mette88 skriver:

Hej..

3 dage efter han kom til verden den nat sov han med den og det var den første og sidste gang  og elsker han ikke bruger sut man kan ikke mærke han mangler den og han sutter ikke på finger eller noget og min dreng græder nu næsten heller ikke så er sååååå glad for det

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

Mette88 skriver:

Hej..

Min datter gjorde det fra dag 1 af...

Anmeld

27. september 2010

MetteMTH

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hejsa

Min den store pige, brugte sut 2-3 dage efter fødslen. Det anbefaler de normalt ikke, men hun suttede korrekt med det samme, og amningen gik godt, så derfor ingen hindring.

Den mindste på snart 3 mdr. bruger ikke sut. Vi valgte at det ikke var nødvendigt, så hun er helt "sutte fri".

okay.. min lille pige gider bare ikke, der var lige en enkelt dag hun godt gad. Hun vil kun have patten at sutte på

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Laura brugte sut allerede på 2. dagen

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Mette88 skriver:

okay.. min lille pige gider bare ikke, der var lige en enkelt dag hun godt gad. Hun vil kun have patten at

Det er ikke alle børn der gider n. Laura er 11 mdr. og bruger kun sut, når hun er træt og sur. Ellers gider hun ikke...

Anmeld

27. september 2010

Mussen2

tror det gik 3 uger..... Tricket var at prøve at give hende sutten, når hun var tilfreds og ikke først når hun var utilfreds

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

På første dagen.... Hun havde et kæmpe suttebehov, så fik den ret hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.