Ulemper ved barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym, for ikke at blive "afsløret" omkring mine planer/tanker om barn nr. 2.

Man hører så meget omkring hvornår det er "bedst" at få nr. 2 i fht. nr. 1 alder.

Jeg kunne godt tænke mig at høre konkret om ulemperne, som i har oplevet ved at få nr. 2 mens nr. 1 er mellem 2 og 3 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

NatasjaL

herhjemmer er der 1 ½ år imellem vores.

og vi har ikke mærket den store forskel på vores datter, andet end hun er blevet lidt mere pyldret, da nogle ting drejer sig mere om lillebror end om hende det hun ikke altid enig i.

men er sikker på jo ældre de begge bliver jo nemmere bliver det

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

herhjemmer er der 1 ½ år imellem vores.

og vi har ikke mærket den store forskel på vores datter, andet end hun er blevet lidt mere pyldret, da nogle ting drejer sig mere om lillebror end om hende det hun ikke altid enig i.

men er sikker på jo ældre de begge bliver jo nemmere bliver det

Ja, det forstår man jo godt. Men har virkelig lyst til en 2´er, men er i syv sind fordi jeg faktisk tror det er bedst at vente.... Men når nu vi har lyst, så må det vil være det eneste rigtige?!! Og tænker at det i sig selv vil skabe de rigtige rammer, trods den lille aldersforskel.

Anmeld

27. september 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

Ja, det forstår man jo godt. Men har virkelig lyst til en 2´er, men er i syv sind fordi jeg faktisk tror det er bedst at vente.... Men når nu vi har lyst, så må det vil være det eneste rigtige?!! Og tænker at det i sig selv vil skabe de rigtige rammer, trods den lille aldersforskel.

ja

Anmeld

27. september 2010

lion

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, for ikke at blive "afsløret" omkring mine planer/tanker om barn nr. 2.

Man hører så meget omkring hvornår det er "bedst" at få nr. 2 i fht. nr. 1 alder.

Jeg kunne godt tænke mig at høre konkret om ulemperne, som i har oplevet ved at få nr. 2 mens nr. 1 er mellem 2 og 3 år.

Jeg vil sige lidt som NatasjaL og så at det nogen gange kan være svært, når nr 1 ikke helt forstå nogen ting må de ikk må lillebror/søster men må godt på mor og far.

Søvnen kan også være svært. Nogen gange herhjemme i et par dage eller en enkelt dag, så græder den lille og når han endelige holder op, så starter hun eller som den ene dag faldt ud af sin juniorseng.

Men ellers synes jeg ikk der er de vildt store problemer.

Jeg har 1½ år i mellem dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.