Er det normalt? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Minmio

Jeg er gravid med vores andet barn. Vi er superglade selv om det ikke helt er planlagt. Efter min udregning er jeg 5+2. Jeg har ingen symptomer, derfor kom det også helt bag på mig at jeg er gravid. Men har taget to teste med meget tydelige streger er der ingen tvivl.

Nå men nu til mit spørgsmål: idag er jeg begyndt at få ondt i underlivet, ikke sådan mens ondt men lidt mere krampe agtigt ondt, og hvis jeg sidder forkert får jeg ondt i lænden. Ligeså snart jeg rejser mig har jeg ikke ondt nogle steder, det er kun hvis jeg sidder "krummet sammen" ned.

Jeg er vildt bange for at jeg er ved abortere hvilket jeg virkelig ikke håber.  Er der nogle her der har oplevet lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SoffiLine

det er meget normalt, sådan var det os her i starten - kroppen forbereder sig

Anmeld

27. september 2010

AnneBJ

SoffiLine skriver:

det er meget normalt, sådan var det os her i starten - kroppen forbereder sig

Samme her! og tillykke

Anmeld

27. september 2010

Minmio

Mange tak for jeres hurtige svar.

Nu er jeg lidt mere rolig, synes bare ikke at jeg havde ondt nogle steder da jeg var gravid med den første. Men det er jo forskelligt fra gang til gang

Anmeld

27. september 2010

JustMe

Jeg har også en til tider krampeagtig spændthed i underlivet kombineret med massive lændesmerter; men det kommer på forskellige tidspunkter  Iflg. min læge kan spændingerne i underlivet skyldes, at livmoderen allerede nu er ved at rette sig lidt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.