spørgsmål ang. privat udleje af bolig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2010

charlottekri

hej folkens

nu prøver jeg lige at spørge herinde, for ved ikke helt hvor jeg skal finde svar..

sagen er den at vores udlejer (privat) er så fuc...g langsom!! vi skal vente i evigheder på at få gjort noget ved huset, hvis der er noget galt eller der skal gøres noget i stand..

da vi flyttede ind aftalte vi at der skulle lægges have (der var kun grus på hele grunden), da vi har en datter, og vi skulle nok anlægge haven hvis hun ville skaffe hegnet eller hvad hun nu ville have sat op (evt. hæk)

vores nabo ville gerne have hegn og vores udlejer vile gerne have hæk.. hegnet er kommet op mellem os og naboen (efter et halvt år og efter at vi gik til hendes onkel, der skaffede det hjem..) og vi venter stadig på hækken... sidst vi fik fat i hende skrev hun at hun havde bestilt det ved gartneren... det er så ved at være 3 uger siden.. så lang tid kan det vel heller ikke tage...??

taget er desuden utæt "men det er jo kun når det regner meget" (citat) det kan vi da ikke bruge til noget!! det har det gjort de første 5-6 gange i år og hvilken tid er det nu lige vi går i møde??

og dette er kun nogle at de store ting, der er flere små ting.. og så er hun begyndt at lægge på når jeg ringer...

så kommer mit spørgsmål:

kan jeg godt tillade mig at skrive til hende, at vi gerne selv vil skaffe de ting til huset som mangler og udbedre eksisterende "skader" på huset mod træk i husleje??

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

quar20

svaret er NEJ...

Gør i det selv og trækker det via huslejen - har I selv valgt at stå til ansvar for hvis det så blir utæt igen..!!

Jeg har kun 1 ting at sige og det er : LLO..!!

Desuden når i gennem længere tid har haft utæt tag hvilket gør at murværket tager skade af fugten og der sikkert med tiden opstår skimmelsvamp, så find da for pokker noget andet i en fart..!!

LLO vil også kunne hjælpe jer med eks. taget er utæt - der skal i få huslejenedsættelse for den periode det har stået på..!! Man kan jo ikke betale fuld pris for noget der ikke fungere..!!

Ring til LLO imorgen og få snakket med dem..!!

Anmeld

27. september 2010

Isabella_mor

ellers kontakt lejernes LO ang det med taget.. det er ikke jeres opgave at ordne den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.