lidt nøgne mænd ( ikke noget perverst )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

quity

Pyha nogle lækre fyre, ved skisme ik hvilken krop er lækrest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mor-til-vanessa

quity skriver:

Pyha nogle lækre fyre, ved skisme ik hvilken krop er lækrest

uhhhh det ved jeg godt

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

jeg ville helt være pige og så stå lige ved siden af burhan

Hahahahahaha din frækkert.
Jeg vil bare være kameramanden også sige: så drenge nu er jeg klar til optage. Af med bukserne drengene nu er det tid til optagelse.

Anmeld

27. september 2010

4kløver

Sad og så den med min datter på 16 og hun syndes det ligner at de har barbie ben som man kan knække af.. *gg* men lækkert

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

ZamanogDania skriver:

Hahahahahaha din frækkert.
Jeg vil bare være kameramanden også sige: så drenge nu er jeg klar til optage. Af med bukserne drengene nu er det tid til optagelse.

det også en skide god replik

Anmeld

1. oktober 2010

Jones

Det er meget skægt at se hvordan alle jer der i tråden om stripshows var meget insisterende på at jeres mænd ikke måtte se den slags sidder opstemte og deler videoer af nøgne mænd i håbet om at I en dag får lov til at se noget mere af dem. Forbandende hyklere

Anmeld

1. oktober 2010

Koen.

Jones skriver:

Det er meget skægt at se hvordan alle jer der i tråden om stripshows var meget insisterende på at jeres mænd ikke måtte se den slags sidder opstemte og deler videoer af nøgne mænd i håbet om at I en dag får lov til at se noget mere af dem. Forbandende hyklere

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

ville lige dele den her video med jer, som jeg selv har siddet og savlet over 100 gange idag. altså synes burhan er meget lækker.

her er lidt øjenguf. hope you like.

http://www.youtube.com/watch?v=pArLmSakOYI

hihi, han er også gået amok i trænings centret op til denne video...
Er ikke så meget til hans udseende men han er meget flink..

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Her er da godt nok nogle som er Lalandia i trusserne ( Som min veninde siger det )

Anmeld

1. oktober 2010

Pia.

Jones skriver:

Det var da den dummeste sammenligning jeg længe har hørt... Ikke at jeg var med i den debat - men det her er vist så langt fra strip som det overhoved kan være

Og så er det på skærmen og ikke i levende live !

Jeg tror dit indlæg idholdte mere misundelse end undren HE HE

De tre mænd er der vist ingen mænd der kan måle sig med (krops mæssigt) !

God dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.