f*ck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

BubbieBear

aarhusmor skriver:

Ja der er stjernepladsen i Århus. Men også Skejby sygehus har altid lidt medicin liggende. Ellers så kan du forhøre lægen om de 125 er nok. Det er ikke sikkert det gør noget der mangler 25.

Ved faktisk ikke om Brædstrup har noget liggende. men håber at det ikke gør noget at der mangler 25. Har lidt langt til Århus hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

lotte32

Jeg havde på et tidspunkt fået for lidt fra apoteket, men det opdagede jeg først en fredag eftermiddag, og jeg skulle bruge det i weekenden, så helt panikagtigt ringede jeg til klinikken (skive), og de havde heldigvis noget liggende, så det hentede jeg lørdag formiddag på klinikken 

Knus Lotte

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

AnneH skriver:

I århus har skejby en aftale med et apotek på stjernepladsen om at de altid har de produkter hjemme. Måske Brændstrup har samme aftale med et apotek??

Det kan i hvert fald nok godt betale sig at spørge.

Nu er Bubbibear taget afsted regner jeg med, men vil bare sige, at ja, Brædstrup har en aftale med det lokale apotek. De har altid varene hjemme!

Jeg håber du finder ud af det Bubbi, og at du får en god scanning idag!!

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Nu er Bubbibear taget afsted regner jeg med, men vil bare sige, at ja, Brædstrup har en aftale med det lokale apotek. De har altid varene hjemme!

De havde lige solgt den sidste i Brædstrup men hende apotekdimsen var så sød at skrive numre ned på apoteker i Horsens og Vejle. De havde lige én tilbage i Vejle Så den fik vi lagt til side, og vi svingede lige ind omkring efter den. puha

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

De havde lige solgt den sidste i Brædstrup men hende apotekdimsen var så sød at skrive numre ned på apoteker i Horsens og Vejle. De havde lige én tilbage i Vejle Så den fik vi lagt til side, og vi svingede lige ind omkring efter den. puha

Godt at høre!! Glæder mig til at høre, hvordan det gik!!

Anmeld

28. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

har sendt dig et fint brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.