Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucipher skriver: Ih tillykke. Sidder helt med tårde i øjnene. Det var en rigtig fin måde du gjorde det på. kan lige se ham for mig sidde og læse det.
Ih tillykke. Sidder helt med tårde i øjnene. Det var en rigtig fin måde du gjorde det på. kan lige se ham for mig sidde og læse det.
Tak
Det var så sødt at se ham blive helt rødt i hovedet og rørt Det var det hele værd
TrineLærke skriver: Ja det gik jo præcis som jeg havde håbet Ole blev rigtig glad for mit lille frieri og sagde med det samme ja, imens han havde det største smil i hele hovedet Der er ikke sat dato eller noget - vi ved bare at det bliver omkring forår Men nu kommer det sværere - ringene Dem er vi slet ikke enige om - han er til sølv og jeg er til guld, så nu må vi finde et ultimatum vi begge kan leve med Ville bare lige dele det med jer Jeg skal giftes ♥
Ja det gik jo præcis som jeg havde håbet Ole blev rigtig glad for mit lille frieri og sagde med det samme ja, imens han havde det største smil i hele hovedet Der er ikke sat dato eller noget - vi ved bare at det bliver omkring forår Men nu kommer det sværere - ringene Dem er vi slet ikke enige om - han er til sølv og jeg er til guld, så nu må vi finde et ultimatum vi begge kan leve med Ville bare lige dele det med jer Jeg skal giftes ♥
jubiiii!!!!!!!!!! Tillykke tillykke tillykke
Caroline86 skriver: jubiiii!!!!!!!!!! Tillykke tillykke tillykke
Taak
TILLYKKE! Det var da også bare en rigtig sød måde at gøre det på. (:
ihh, hvilket dejligt indlæg. Stort tillykke herfra
Hvor lyder det godt Hjertelig tillykke til jer begge to
Kæmpe tillykke glæder mig til af se ringen på din finger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128