Ondt i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

AnneBJ

Jeg er 15+1 idag og har ondt i min lænd. Det er kommet nærmest fra det ene sekund til det andet, sådan en slags "murrende" fornemmelse. Ved ikke om det sådan gør rigtig ondt... Jeg har ikke lavet noget der kunne overbelaste eller lignende. De sidste par dage har jeg desuden har nogle jag ned i skamlæberne, men kun den ene. Lændesmerterne har jeg af og til som tegn på blærebetændelse, men har ikke prøvet det før herunder graviditeten - er jeg mon så heldig at have reddet mig sådan en, eller kan det være noget andet?

Kan lige nævne, at jeg tydeligt mærker ligamentsmerter, men det er oftest kun fortil, når jeg rejser mig, nyser osv., derfor tror jeg ikke det er det..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SoffiLine

Jeg har det på samme måde så følger lige lidt med 

Anmeld

27. september 2010

AnneBJ

Opper lige engang og håber nogen ved noget..

Anmeld

27. september 2010

Svane83

Kan kun sige at jeg også har mega ondt i min lænd for tiden. Sover simpelthen så dårligt for tiden og føler ikke rigtig jeg kan finde hvile nogen steder.

Derudover har jeg nogle slemme jag ned i over især den højre balle - har i også det?.

Ligament smerter har jeg bestemt også mest som sådan en sidestik agtig følelse også især i højre side med det.

Det startede med at jeg fik ondt efter at have løbet så det er jeg holdt op med i følge aftale med min læge, men det er ikke blevet bedre.

Mit er værst om natten synes jeg.

Hmmm ingen hjælp fra mig, ville bare være med her også

Carina

Anmeld

27. september 2010

AnneBJ

Svane83 skriver:

Kan kun sige at jeg også har mega ondt i min lænd for tiden. Sover simpelthen så dårligt for tiden og føler ikke rigtig jeg kan finde hvile nogen steder.

Derudover har jeg nogle slemme jag ned i over især den højre balle - har i også det?.

Ligament smerter har jeg bestemt også mest som sådan en sidestik agtig følelse også især i højre side med det.

Det startede med at jeg fik ondt efter at have løbet så det er jeg holdt op med i følge aftale med min læge, men det er ikke blevet bedre.

Mit er værst om natten synes jeg.

Hmmm ingen hjælp fra mig, ville bare være med her også

Carina

Ja, mine ligamentsmerter plejer også at være værst om aftenen.. Synes bare ikke jeg har mærket noget lignende det her før i graviditeten..

Hvis det stadig er der imorgen tidlig, ringer jeg lige til lægen for en god ordens skyld - har taget et par panodiler og håber at få ro til natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.