Nogen der er kendt i dyrehandlen Maxi Zoo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Mira0911

Jeg står og skal have fat i et tripelbur... Altså et bur der delt i 3 i højden... :)

Spørgsmålet er om der er nogen som ved om man kan købe sådanne tripelbure i Maxi Zoo?!

Jeg har længe prøvet at se om jeg kunne finde noget i deres varekatalog - Men end del af dem er der ikke kommet billeder på endnu...

Håber der er nogen som måske ved det!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Maja_4000

MoarJ skriver:

Jeg står og skal have fat i et tripelbur... Altså et bur der delt i 3 i højden...

Spørgsmålet er om der er nogen som ved om man kan købe sådanne tripelbure i Maxi Zoo?!

Jeg har længe prøvet at se om jeg kunne finde noget i deres varekatalog - Men end del af dem er der ikke kommet billeder på endnu...

Håber der er nogen som måske ved det!?!

Hmm .. Jeg var i Maxi Zoo igår .. De har i hvert fald et hvor det er dobbelt .. Altså .. Men to ovenpå hinanden .. Men kan ikke huske , at jeg så et trippel (:

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Jeg var i Maxi Zoo igår .. De har i hvert fald et hvor det er dobbelt .. Altså .. Men to ovenpå hinanden .. Men kan ikke huske , at jeg så et trippel (:

Jeg må lige kontakte dem for at høre hvordan og hvorledes... Og om de kan bestille sådan et bur hjem til mig... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.