Hvorfor handler I hvor I gør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er mest vigtigt for jer, når I køber børneudstyr på nettet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.238 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Thereseh

Hvad tænker I over, når I køber ind til jeres baby/barn på nettet. 

Jeg har den sidste periode undersøgt babybutikker online, og der er jo en milliard. Derfor kunne det være interessant at høre, hvad det er der gør at I handler hvor I gør, og hvad I lægger vægt på. 

Jeg er stadig selv kun i gang med projekt baby, men jeg håber at få det ud af afstemingen, at vide mere om babyudstyrsbranchen, så jeg måske også tænker lidt mere over hvor jeg lægger mine (eller vores...) penge 

I må gerne vælge flere svar.

Hvis der er nogle svarmuligheder I synes der mangler, må I da også meget gerne sige det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Lullaby

Billigt. Køber aldrig tøj/babyudstyr på baggrund af mærker men pga tests og anbefalinger

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Jeg handler ofte på trendsales, men ellers er det meget forskelligt, og jeg har faktisk svaret lave priser

Anmeld

27. september 2010

Valle81

Jeg har svaret fysiske butikker:0)

Jeg går efter billigt og funktionelt og så vil jeg se og mærke inden jeg køber - har kun hadlet en smule tøj på nettet pg en Silvercross Barevogn:0)

jeg elsker at gøre kup og elsker at spare penge og elsker at jeg kun har givet 69,95 for mit badekar i Bilka og bliver røstet over hvad de koster i Babysam.

Christia

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Theresee skriver:

Hvad tænker I over, når I køber ind til jeres baby/barn på nettet. 

Jeg har den sidste periode undersøgt babybutikker online, og der er jo en milliard. Derfor kunne det være interessant at høre, hvad det er der gør at I handler hvor I gør, og hvad I lægger vægt på. 

Jeg er stadig selv kun i gang med projekt baby, men jeg håber at få det ud af afstemingen, at vide mere om babyudstyrsbranchen, så jeg måske også tænker lidt mere over hvor jeg lægger mine (eller vores...) penge 

I må gerne vælge flere svar.

Hvis der er nogle svarmuligheder I synes der mangler, må I da også meget gerne sige det. 

Jeg har ikke kunne finde finde så mange babyudstyr online butikker

Jeg fandt tøjbamsen.dk synes de har fede klapvogne og mm. mange tilbud, men ville ikke tør at bestille den, for så mange penge, når jeg ikke har set og prøvet varen.

Anmeld

28. september 2010

Thereseh

Fedt! 

Tak for de mange svar :-)

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg køber gerne unika eller personligt design, når jeg da ikke køber på TS. Og allerhelst økologisk, bæredygtigt and what have you not... Jeg elsker strikkede dragter i uld og silke, og er generelt glad for økologi og naturmaterialer og retrodesign, og ikke særligt vild med de typiske Molo-hidsige farver med futuristiske prints, men det skal så siges at det ikke er meget jeg får købt som ikke har været brugt. Eller som ikke er garn så min moar kan strikke det selv.

Nogle af de sider jeg bedste kan lide er

www.filabel.dk

www.renleg.dk

http://www.ansos.dk/shop/frontpage.html

De mere praktiske ting som bleer, olier, salver osv finder jeg bare hvor de er billigst - så længe de er astma-allergimærkede, men det er de fleste billigbleer i dag heldigvis.

Anmeld

28. september 2010

L.J.L

Jeg går mest op i at det er i orden/forbrugertestet og godkendt samt at det er billigt. Derfor køber jeg også stort set alt brugt. barnevogn, legetøj, tøj, autostol, alt vi har til den lille er købt brugt, på nær hans seng som er købt billigt i Ikea.

Jeg går ikke op i om det er økologisk eller i den dur.

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er mest til de fysiske butikker! Jeg vil gerne have varen mellem hænderne! Men hvis jeg kender et bestemt mærke (f.eks.) tøj og kender til deres kvalitet osv fra de fysiske butikker køber jeg bestemt gerne på nettet for at spare penge!

Anmeld

28. september 2010

LC

Jeg handler mest på nettet hvor det er billigt - og helst ikke de mest kendte mærker.

Er glad for:

www.kidsroom.de - tysk side hvor de lidt større ting kan være billige, eks. Autostol, og man kan gå ned i babysam og prøve stolen og gå hjem og købe dem der et par 100kr billigere.

www.morogbaby.com - synes bare de har mange rigtig lækre og billige ting - vil gerne anbefale ByJezz bodyer og hagesmækkene med ærmer derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.