Ja jeg er jo stadig lidt ny herinde men vil begynde at opdatere herinde også for at følge med jer tøser og få nogle råd og noget.
Det skal lige siges at vi startede på projekt baby i februar 2010, så vi har ikke kæmpet længe, manden fik lavet sædprøver i maj og de var 0 - 0 i resultatet.. vi blev videresendt til pilestræde i kbh som lavede 2 af samme resultat.. og derefter blev vi henvist til Riget som lavede sædprøver og blodprøver på manden.
I mandags d. 20. september fik vi svaret på prøven og min mand lider desværre af en kromosonfejl der hedder Klejnefelter syndrom, og det betyder at han ikke danner sædceller så den eneste udvej vi har er donorsæd..
Manden skal så fortsætte i behandling på Riget for hans "sygdom" og de bad os overveje om vi ville bruge donorsæd.. der skal vi ind igen mandag d. 4. oktober, vi fik en akuttid..
Men idag har vi været hos lægen og besluttet at vi vil bruge donorsæd så har fået en henvisning til Holbæk Fertilitetsklinik..
Lægen mener der er ca. 2 måneders ventetid så det er sådan både og..ville gerne det gik lidt hurtigere 
VI snakkede lidt om den der passagetest man skal ha lavet, men lægen var ikke sikker på om den nødvendigvis skulle laves så han ville ikke indstille mig til en endnu.. Han mener jeg har gode ods da jeg aldrig har haft underlivsbetændelse og har reglmæssig mens og ÆL..
Så nu skal vi "bare" vente på brevet med henvisningen.. 
Det var vores historie...
Anmeld