Av av mine ribben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

VIPpigen

Ja, hun er sq begyndt at sparke på mine ribben, hun er hårdest ved højre side, for jeg har bare så ondt i mit ribben der, og kan mærke hvordan jeg har svært ved at trække vejret helt ned i lungerne når jeg ligger ned, fordi det føles som om de bliver mast. Pga min skade i foden går jeg skævt, og det har så gjort at min venstre hofte også bare gør så ondt, og ja helt ærligt, så vrælter jeg sq som en eller anden gås... fanme et kønt syn, og kæresten griner bare af det, han kan jo dårlig nok gøre andet.
Har stadig 10 uger endnu.

Ja, nok bare lige et lille pive indlæg fra mig, syntes det gør hammer ondt, men nyder stadig hendes små spark, bare de ikke rammer ribbenene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

BabyNilas

Jeg kunne ikke være mere enig med dig. Spark på ribbenene gør simpelthen så ondt. Jeg har 6 uger igen og ligger også om aftenen og kan ikke sove fordi jeg føler jeg ikke kan trække vejret ordentligt, men igen tænker jeg på at der kommer noget vidunderligt ud af det. Det plejer at hjælpe lidt på det

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

En af glæderne ved at være gravid

Anmeld

27. september 2010

VIPpigen

BabyNilas skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig med dig. Spark på ribbenene gør simpelthen så ondt. Jeg har 6 uger igen og ligger også om aftenen og kan ikke sove fordi jeg føler jeg ikke kan trække vejret ordentligt, men igen tænker jeg på at der kommer noget vidunderligt ud af det. Det plejer at hjælpe lidt på det

Det er bestemt også det jeg tænker på. Hvergang jeg får rigtig ondt af mig selv, så tænker jeg på hvor heldig jeg er at vi blev så hurtig gravide, og hvilken vidunderlig skabning der kommer ud af det. Men syntes godt nok det er hårdt med smerterne i hoften, og så nu de spark i ribbenet, for det højre er fa*** godt nok ømt. Men hun er jo det hele værd i sidste ende

Anmeld

27. september 2010

VIPpigen

Baagøe skriver:

En af glæderne ved at være gravid

Hihi. Ja tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.