Maggieh skriver:
nej det er også lidt for tidligt da ..
hvordan var det så lige efter? og har 'han' det så godt idag eller har han taget skade af det?
min guddatter blev født i uge 27+? og hun er i dag suuuper skøn og dejlig men er 1 og et halvt år gammel og kan næsten ikke finde udaf at sige noget som helst og skal helst ikke se for mange nye mennesker og specielt ikke uden at hendes mor er i nærheden :/ 
Ja tiden lige efter var ikke så sjov. Men drengen er en stor fighter og var ganske hurtigt (1 døgn) ude af c-pap. 1700 gram/41,5 cm.
- Indlagt i 3 uger hvor den sidste var sammen med mig så han ku lære at amme. Så da han var præcis 35+0 var vi "løsladt".....
Men han var meget lille, og vejede kun 2045 gran da vi tog hjem.
Han er idag 18 måneder, og har ingen men. Han er dog lidt klejn i det, men ikke udenfor den normale kurve.
Frygtede at få et barn som du beskriver din guddatter. Et barn som er bange for mange mennesker, fremmede, høje lyde og fremmede situationer. Men har istedet fået en knægt der løber derudaf, og er ikke bange for noget. Han har temperament og vil bare frem, op og ud i verdenen.
- det er lige før det er for meget

Jeg ønsker dig det bedste her den sidste tid, og misunder dig, at du har nået/vil nå dertil hvor man ikke kan holde ud at være gravid mere. Det er noget jeg kun kan drømme om at få lov til.....
Knus
Jo
Anmeld