Plzzzzzzzzz hjælp folkens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Magsen

Dictes mor skriver:

Jeg synes, at du skal ringe for en sikkerheds skyld, for hvad nu hvis det var vandet, eller hvis der er gang i et eller andet. Better safe than sorry. Ring til dem, og så giv lige en update, når du har snakket med dem.

Jaa det vil jeg så gøre!!

tak for hjælpen ! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

henh01

SpunkenJo skriver:

Det ska du ikke ønske. Det er ikke at foretrække...

Fødte selv 32+1......

Ønsker da bestemt heller ikke at føde nu, men i 37+ ville jeg da gerne smide dunken. Skal også lige siges at lillemanden er større end han burde - 200 g i uge 29.

Anmeld

27. september 2010

langt om længe

Giv lige en opdate........

Anmeld

27. september 2010

SpunkenJo

Maggieh skriver:

nej det er også lidt for tidligt da ..

hvordan var det så lige efter? og har 'han' det så godt idag eller har han taget skade af det?

min guddatter blev født i uge 27+? og hun er i dag suuuper skøn og dejlig men er 1 og et halvt år gammel og kan næsten ikke finde udaf at sige noget som helst og skal helst ikke se for mange nye mennesker og specielt ikke uden at hendes mor er i nærheden :/

Ja tiden lige efter var ikke så sjov. Men drengen er en stor fighter og var ganske hurtigt (1 døgn) ude af c-pap. 1700 gram/41,5 cm.
- Indlagt i 3 uger hvor den sidste var sammen med mig så han ku lære at amme. Så da han var præcis 35+0 var vi "løsladt".....

Men han var meget lille, og vejede kun 2045 gran da vi tog hjem.

Han er idag 18 måneder, og har ingen men. Han er dog lidt klejn i det, men ikke udenfor den normale kurve.

Frygtede at få et barn som du beskriver din guddatter. Et barn som er bange for mange mennesker, fremmede, høje lyde og fremmede situationer. Men har istedet fået en knægt der løber derudaf, og er ikke bange for noget. Han har temperament og vil bare frem, op og ud i verdenen.

- det er lige før det er for meget

Jeg ønsker dig det bedste her den sidste tid, og misunder dig, at du har nået/vil nå dertil hvor man ikke kan holde ud at være gravid mere. Det er noget jeg kun kan drømme om at få lov til.....

Knus
Jo

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Det kunne godt tyde på, at din vand måske siver. Jeg ville ringe til FG, hvis jeg var dig og hellere nu, end om en time...

Anmeld

28. september 2010

Magsen

UPDATE !!!

jaa var jo til jm. og hun sagde at hun kunne ikke helt svare på hvad det har været men det er ihvertfald ikke min fødsel der er gået igang og at jeg ikke skulle regne med at det ville stoppe(smerten) men fortsætte indtil den dag jeg føder.. men jeg skulle jo heller ikke regne med at ku holde på baby og det går da fint indtil videre : .. hehe

så nu må vi bare se hvad der sker

Anmeld

28. september 2010

Magsen

SpunkenJo skriver:

Ja tiden lige efter var ikke så sjov. Men drengen er en stor fighter og var ganske hurtigt (1 døgn) ude af c-pap. 1700 gram/41,5 cm.
- Indlagt i 3 uger hvor den sidste var sammen med mig så han ku lære at amme. Så da han var præcis 35+0 var vi "løsladt".....

Han er idag 18 måneder, og har ingen men. Han er dog lidt klejn i det, men ikke udenfor den normale kurve.

Frygtede at få et barn som du beskriver din guddatter. Et barn som er bange for mange mennesker, fremmede, høje lyde og fremmede situationer. Men har istedet fået en knægt der løber derudaf, og er ikke bange for noget. Han har temperament og vil bare frem, op og ud i verdenen.

Jeg ønsker dig det bedste her den sidste tid, og misunder dig, at du har nået/vil nå dertil hvor man ikke kan holde ud at være gravid mere. Det er noget jeg kun kan drømme om at få lov til.....

Knus
Jo

Så har du da været meget heldig alligevel

huff, det var nu noget af et ønske hehe.. ej det er nok bedst i sidste ende alligevel

Anmeld

28. september 2010

LouiseNielsen

Jeg oplevede også i længe før jeg fødte at mit udflåd blev noget mere smilet og helt klart, og det var ikke vandet.... (Fik det tjekket) Var ret så mine trusser kunne blive driv våde af det, så begyndte at gå med bind....

Håber du snart holder din lille bebs i armene...

Anmeld

28. september 2010

twinboys

SpunkenJo skriver:

Knus
Jo

Sådanne to børn har jeg og jeg elsker dem...

Anmeld

28. september 2010

Magsen

LouiseNielsen skriver:

Jeg oplevede også i længe før jeg fødte at mit udflåd blev noget mere smilet og helt klart, og det var ikke vandet.... (Fik det tjekket) Var ret så mine trusser kunne blive driv våde af det, så begyndte at gå med bind....

Håber du snart holder din lille bebs i armene...

jaa det samme her, har også fået det tjekket

uhh, jaa også mig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.