Melder mig lidt ud igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg tror jeg bliver nødt til at trække mig væk fra denne kategori Har tænk længe og gjort op med mig selv, at jeg ikke har energi til at prøve at blive gravid. Ikke at vi stopper med projektet, men at jeg bare skal stoppe med at teste og havde det med mig i min hverdag. Det kræver nogle kræfter af mig jeg bare ikke har lige i øjeblikket, og jeg har brug for lidt ro. 

Men jeg vil selvfølgelig følge med på sidelinien og ønsker jeg alle held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

roenlund

Jeg ville bare lige sende et  

for to streger til dig....

Anmeld

27. september 2010

Bruus

Jeanne skriver:

Jeg tror jeg bliver nødt til at trække mig væk fra denne kategori Har tænk længe og gjort op med mig selv, at jeg ikke har energi til at prøve at blive gravid. Ikke at vi stopper med projektet, men at jeg bare skal stoppe med at teste og havde det med mig i min hverdag. Det kræver nogle kræfter af mig jeg bare ikke har lige i øjeblikket, og jeg har brug for lidt ro. 

Men jeg vil selvfølgelig følge med på sidelinien og ønsker jeg alle held og lykke

Har stor forståelse for dit valg. Det kan nok blive for meget at bruge alle de kræfter på projektet. For mange par, er graviditeten dukket op når de har formået at slappe af, have andre interesser og ikke gøre projektet til dagligdagens omdrejningspunkt. Men tværtimod tager det som en sidebonus

Jeg håber for jer at det snart lykkes, og at du får den ro du har brug for omkring dig i den nærmeste tid

Al held og lykke til jer i fremtiden.

Knus, herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.