Suprefact

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2010

lotte32

Hey Tøzer,

jeg ku godt tænke mig at høre hvilke bivirkninger fik i af at bruge suprefact?? og hvor tidligt efter i var startet, kom bivirkningerne??

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

lotte32

Slet ingen der vil dele ud af deres erfaringer...

eller er der bare slet ingen der har døjet med bivirkniger af suprefact?

Lotte

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Jeg kender desværre ikke noget til suprefact. Hvad er det til? Nedregulering eller...?

Nu ender din tråd i hvert fald på forsiden, så håber jeg der er nogen der kan hjælpe dig

Held og lykke med det hele!!

Anmeld

29. september 2010

lotte32

kitty skriver:

Jeg kender desværre ikke noget til suprefact. Hvad er det til? Nedregulering eller...?

Nu ender din tråd i hvert fald på forsiden, så håber jeg der er nogen der kan hjælpe dig

Held og lykke med det hele!!

Tak  og ja det er til nedregulering

Knus Lotte

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

lotte31 skriver:

Tak  og ja det er til nedregulering

Knus Lotte

Jeg har brugt Synarela, det er i samme gruppe medicin. Indholdsstoffet er forskelligt, men virkningen skal gerne være den samme.

Skal du tage det som indsprøjtning eller som næsespray? Jeg fik næsespray, og det drillede mine slimhinder helt frygteligt. Jeg lød som en der havde den vildeste forkølelse, men jeg havde det altså fint. Jeg blev forkvalmet og var meget meget træt!

Jeg tænker at en bivirkning som træthed er noget du kan regne med. Men ikke alle bliver dårlige!!

Anmeld

29. september 2010

lotte32

kitty skriver:

Jeg har brugt Synarela, det er i samme gruppe medicin. Indholdsstoffet er forskelligt, men virkningen skal gerne være den samme.

Skal du tage det som indsprøjtning eller som næsespray? Jeg fik næsespray, og det drillede mine slimhinder helt frygteligt. Jeg lød som en der havde den vildeste forkølelse, men jeg havde det altså fint. Jeg blev forkvalmet og var meget meget træt!

Jeg tænker at en bivirkning som træthed er noget du kan regne med. Men ikke alle bliver dårlige!!

Jeg tager det som injektion, og har bare den mest frygtelige kvalme, og derudover hovedpine og træthed..  kan slet ikke overskue de næste 3 ugers tid, og overvejer seriøst at sygemelde mig 

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

lotte31 skriver:

Jeg tager det som injektion, og har bare den mest frygtelige kvalme, og derudover hovedpine og træthed..  kan slet ikke overskue de næste 3 ugers tid, og overvejer seriøst at sygemelde mig 

Hvor længe har du taget det? Mine bivirkninger lettede efter en uge! Jeg håber det letter for dig!

Jeg kan godt forstå det er uoverskueligt for dig! Det ér mega hårdt! Jeg synes dog det var rart at komme afsted, og lave noget andet, end bare at gå hjemme og tænke over jeg havde det skidt. Men det er jo forskelligt fra person til person!

Håber snart det letter

Anmeld

29. september 2010

lotte32

kitty skriver:

Hvor længe har du taget det? Mine bivirkninger lettede efter en uge! Jeg håber det letter for dig!

Jeg kan godt forstå det er uoverskueligt for dig! Det ér mega hårdt! Jeg synes dog det var rart at komme afsted, og lave noget andet, end bare at gå hjemme og tænke over jeg havde det skidt. Men det er jo forskelligt fra person til person!

Håber snart det letter

Tak for svar  Jeg startede i søndags, så håber da også at mit letter efter en uges tid dét ville ikke gøre noget i hvert fald

Vil også helst blive på arbejdet, det er bare ikke sjovt at stå i butik, når man skal knække sig i tide og utide Men ser lige tiden an om ikke det skulle lette lidt

Og nu vil jeg så på job

Knus Lotte

Anmeld

28. januar 2011

Chiggi

Jeg var på suprefakt i 6 uger ved første forsøg og er nu i gang med 5. uge ifm andet forsøg (tager det også sammen med Gonal-F den første uge af opreguleringen).

Jeg har haft flere bivirkninger i anden omgang med suprefakt end i første. Bivirkninger er voldsom træthed, hovedpine og trykken for panden, som føles som stress, voldsomme humørsvingninger og hedeture. At det derudover ikke rigtigt virker på mig, og jeg skal have dobbeltop, gør nok også bivirkningerne værre. Men tro det eller lad være, man vænner sig faktisk lidt til bivirkningerne. For mig har de ikke været aftagende, men stabile.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.