Når man bare har så meget har lyst til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Anonym trådstarter

Sige til ens veninde at hun er et fjols, og at det ikke var særlig pænt gjort af hende over hendes kæreste og hendes mor...

Er anonym, da jeg et eller andet sted er lidt flov over at have det sådan, da det slet ikke er noget der vedkommer mig.

Men kender i det, at en man kender bare er totalt unfair, og man har vildt lyst til at blande sig, men man gør det ikke for det rager ikke en? Men uh det kan være svært at holde det for sig selv!

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, men bare høre om jeg er den eneste der har svært ved at holde sådan noget for sig selv? Altså når nogen man kender bare er totalt unfair, eller gør noget vildt dumt og forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Sige til ens veninde at hun er et fjols, og at det ikke var særlig pænt gjort af hende over hendes kæreste og hendes mor...

Er anonym, da jeg et eller andet sted er lidt flov over at have det sådan, da det slet ikke er noget der vedkommer mig.

Men kender i det, at en man kender bare er totalt unfair, og man har vildt lyst til at blande sig, men man gør det ikke for det rager ikke en? Men uh det kan være svært at holde det for sig selv!

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, men bare høre om jeg er den eneste der har svært ved at holde sådan noget for sig selv? Altså når nogen man kender bare er totalt unfair, eller gør noget vildt dumt og forkert.

Jeg plejer ikke at kunne holde min k...

Anmeld

27. september 2010

CarinaSB

Jeg kan heller ikk holde min kæft ... Og somme tider er det en god ting og andre gange ikk så skide godt

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg plejer ikke at kunne holde min k...

Jeg plejer også at sige hvad jeg mener, i hvert fald hvis veninden eller hvem det nu er, nærmest beder om ens mening, eller man sidder og snakker om emnet. I det her tilfælde har jeg dog sagt min hvad jeg mener om det allerede inden, det er så kun blevet endnu værre, og nu syns jeg da den er helt slem. Men vi har ikke set hinanden efter episoden, så derfor har vi ikke snakket om det, desværre, for syns godt nok det er luset gjort.

Anmeld

27. september 2010

Kristina V

Hehe kender det godt. Jeg er nok bare typen som siger det..

Min verden er vist ret sort og hvid, men holder nu os på at man burde kunne sige til sine veninder hvis man ikk har samme mening. Ville da helt sikkert selv blive glad for at få afvide hvis min veninde synes jeg opførte mig som et skvat. Det kan jo være ved du siger det, hun måske selv ser det. Og hvis ikk har i jo bare hver jeres mening, det ska der jo os være plads til!

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg kan heller ikk holde min kæft ... Og somme tider er det en god ting og andre gange ikk så skide godt

Men når det ikke vedkommer mig, og hun ikke direkte spørger, så tænker jeg at det skal jeg bare slet ikke blande mig i. Så i sådan en situation, er det vel bedst bare at holde det for mig selv... Selvom det bare er så svært!

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg ville nok også "bare" sige det

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Kristina V skriver:

Hehe kender det godt. Jeg er nok bare typen som siger det..

Min verden er vist ret sort og hvid, men holder nu os på at man burde kunne sige til sine veninder hvis man ikk har samme mening. Ville da helt sikkert selv blive glad for at få afvide hvis min veninde synes jeg opførte mig som et skvat. Det kan jo være ved du siger det, hun måske selv ser det. Og hvis ikk har i jo bare hver jeres mening, det ska der jo os være plads til!

Ja det kan du ha helt ret i.

Anmeld

27. september 2010

saxa

Uhh ja kender det godt.. Og er ikke ret god til at sige min mening i sådan et tilfælde, da det lynhurtigt kan give problemer.. Så vælger at tie for fredens skyld.. Og dog, kommer meget an på hvem personen er og hvordan personen ville tage det - udfra hvordan man kender personen.. Og det kommer også meget an på hvad der er personen har gjort/eller ikke gjort..

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg plejer også at sige hvad jeg mener, i hvert fald hvis veninden eller hvem det nu er, nærmest beder om ens mening, eller man sidder og snakker om emnet. I det her tilfælde har jeg dog sagt min hvad jeg mener om det allerede inden, det er så kun blevet endnu værre, og nu syns jeg da den er helt slem. Men vi har ikke set hinanden efter episoden, så derfor har vi ikke snakket om det, desværre, for syns godt nok det er luset gjort.

Nu ved jeg jo ikke konkret hvad det drejer sig om, så det er lidt svært at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.