Er det ikk lidt tidligt ??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2010

oOmajseOo

Jeg Haved ægløsning den 22 for 5 dage siden og i går og i dag har jeg bare haft sindsyg meget kvalme og hvis i kan for stille jer en kæmpe klup i halsen man følger at man ikk kan synke og undt i underlivet i dag! Men så er det bare jeg tænker er det ikk lidt tidligt hvis altså det er gravilitet symtomer ?

Er der nogle andre der har haft det sådan så tidligt ?
Hvis jeg er gravid er jeg 3+1 i dag håber i vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

ikke nødvendigvis. Jeg viste med det samme jeg var gravid sidste gang. Og der gik 2 uger fra jeg bare var overbevist til jeg kunne teste postiv på 1. mens dag 

Anmeld

27. september 2010

oOmajseOo

Jaah jeg har osse en fornemmelse af at jeg er det for min krop opføre sig virkelig mærkeligt! Plejer virkelig ikk og have det sådan her. Men havde du os symtomerne inden du testede posetiv? Og hvilke symtomer ?

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
oOmajseOo skriver:

Jaah jeg har osse en fornemmelse af at jeg er det for min krop opføre sig virkelig mærkeligt! Plejer virkelig ikk og have det sådan her. Men havde du os symtomerne inden du testede posetiv? Og hvilke symtomer ?

Jeg kunne ikke klare duften af kaffe Og hele min krop var bare anderledes. Kan ikke sige helt hvordan, men noget var "unormalt"

Anmeld

27. september 2010

oOmajseOo

Tak for det er bare hundered for at den er nigativ når jeg skal teste og ved ikk om det bare er håbet om at den er gravid der gør jeg har det sådan her! Men de andre gange hvor jeg har trodset at jeg var gravid har jeg ikk haft det som jeg har det nu! Syndes bare det er vildt tidligt at symtomerner kommer hvis der er noget

Anmeld

27. september 2010

*Cille*

Hejsa... Hvor lang tid siden er det, at du er stoppet med at tage p-piller?

Jeg har det nemlig præcist på samme måde - bortset fra at jeg lige har haft mens og nu venter på æglæsning (om en uges tid cirka)... Jeg tror bare det er min krop, der opfører sig mærkeligt fordi jeg næsten lige er stoppet med at tage p-piller. Det er vores 3. forsøg, vi skal i gang med nu her.

Sidste måned var jeg overbevist om at jeg var gravid, men så kom mens en dag for tidligt øv øv... Man håber og drømmer bare så meget om det, så tror den er god nok den der med at man kan tænke så meget over det, at man pludseligt synes man har ALLE symptomerne for en graviditet smil...

Held og lykke med projektet og  for at den er der for os begge to meget snart helst !

Anmeld

27. september 2010

oOmajseOo

Hejsa ja det tænker jeg osse har ikke taget p piller i et halv år så tror ikke det er det ! For da jeg satte mig ned i bilen i dag gik min mave helt i krampe det var vildt underligt! Men håber håber håber virkelig at den er der men jeg må jo bare se tiden an selv om det er mega svært arbejder i en vuggestue så bliver ligsom mindet om det hele tiden såå det er rigtig svært bare at tænke på noget andet:/ men krydser virkelig for at det lykkes for jer men ja man skal bare ik fokusere for meget på det
Men her er lidt baby støv til os begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.