Argh !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Anonym trådstarter

Hvad fanden sker der . 

Alt går virkelig bare den forkerte vej lige for tiden synes jeg . Jeg bliver snart sindsyg . 

Min kæreste får afvide idag om han er en af de 3 som skal fyres ud af 7 , det er fandme ikk særlig fedt

Vores husleje er lige steget igen for 2 gang på 3 måneder det er da virkelig ikk til at holde ud . 

Vi venter vores første barn og jeg går hjemme med bækkenløsning . 

Det var da virkelig bare ikk under de her omstændigheder man ønsker at sætte et bar i verdnen på , jeg synes vikrelig det hele er så uoverskueligt lige nu . 

Hva nu hvis han står uden arbejde kl 16 idag , så er der kun at hente kontant hjælp på kommunen hvilket ikk er nok så alle udgifter kan blive betalt , jeg får selv elevløn da jeg er under udd . 

Jeg har virkelig lyst til at grave mig selv ned lige nu , jeg kan slet ik se hvordan vi skal kunne betale alle udgifterne  

Jeg havde virkelig bare lige brug for at komme ud med det her .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Sofia

Sender lige et knus afsted i din retning!!

Må lige høre, det kan ikke passe jeres udlejer lader jeres husleje stige to gange på så kort tid, er I blevet varslet??

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Det er et krav at I får et skriftligt varsel på stigningen 3 måneder før den træder i kraft!

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Vi fik et brev for 3 måneder siden om at huslejen ville stige . da jeg så modtog min pbs i sidste måned kunne jeg se vi havde betalt 300 kr mere end måneden før . Nå pyt med det tænkte jeg , det ville jo nok gå at det var sket en måned før . Men nu i den her måned er den fandme 400 kr dyre igen det er lige 700 kr på 2 måneder av siger pengepungen sku bare

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Anonym skriver:

Vi fik et brev for 3 måneder siden om at huslejen ville stige . da jeg så modtog min pbs i sidste måned kunne jeg se vi havde betalt 300 kr mere end måneden før . Nå pyt med det tænkte jeg , det ville jo nok gå at det var sket en måned før . Men nu i den her måned er den fandme 400 kr dyre igen det er lige 700 kr på 2 måneder av siger pengepungen sku bare

Hmm ja, hvis han har overholdt varslet ved jeg ikke om der er så meget at gøre - der skal også være en begrundelse med, om hvorfor den stiger!

Krydser fingre for at din kæreste ikke mister sit job!!

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Forresten, hvis din kæreste er med i en a-kasse får han jo dagpenge, og behøver ikke søge kontanthjælp.. 

Håber for jer det hele kommer til at gå! Og god bedring med bækkenløsningen.

Anmeld

27. september 2010

B&J

Anonym skriver:

Hvad fanden sker der . 

Alt går virkelig bare den forkerte vej lige for tiden synes jeg . Jeg bliver snart sindsyg . 

Min kæreste får afvide idag om han er en af de 3 som skal fyres ud af 7 , det er fandme ikk særlig fedt

Vores husleje er lige steget igen for 2 gang på 3 måneder det er da virkelig ikk til at holde ud . 

Vi venter vores første barn og jeg går hjemme med bækkenløsning . 

Det var da virkelig bare ikk under de her omstændigheder man ønsker at sætte et bar i verdnen på , jeg synes vikrelig det hele er så uoverskueligt lige nu . 

Hva nu hvis han står uden arbejde kl 16 idag , så er der kun at hente kontant hjælp på kommunen hvilket ikk er nok så alle udgifter kan blive betalt , jeg får selv elevløn da jeg er under udd . 

Jeg har virkelig lyst til at grave mig selv ned lige nu , jeg kan slet ik se hvordan vi skal kunne betale alle udgifterne  

Jeg havde virkelig bare lige brug for at komme ud med det her .. 

stod din kæreste ikke i en a-kasse???

og det er noget med den må stige 100-200 nogle steder mere om året måske skulle i snakke med udlejeren hvorfor den stiger sådan har i fået lavet noget nyt på lejligheden???

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Det har de deaværre. 

Jeg synes bare det er enormt strengt at lade en ungdomsbolig stige 700 kr på 3 måneder . Det er slet ikk i orden , der er jo en grund til det hedder en ungdomsbolig . 

Ja jeg krydser virkelig os fingre . Jeg er virkelig i vildrede , vi har jo ingen valg hvis han mister det , andet end at flytte   Den tanke kan jeg slet ik holde ud lige nu ik at have et fast sted med et lille spædbarn når den nu kommer til verdnen  

Men tusinde tusinde tak for din medfølelse . 

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Jo min kæreste står i en a-kasse med den kære lille mand mente jo ik det var en nødvendig til at melde sig ind i så med mange pres fra min side af lykkedes det mig endelig at overtale ham til at skrive sig i en a-kasse i januar i år . Men det gør jo han ik får nogen penge derfra før til januar næste år da man skal være medlem et år . 

- Nej vi har intet nyt fået lavet på lejligheden . 

jeg vil os ringe og høre dem om det imorgen For det her er sindsygt for 50 kvm , og en ungdomsbolig . Jeg kan få en alm lejlighed et andet sted til sammen pris som vi giver nu men bare større . 

Og vi valgte netop den her fordi jeg er under udd og det var det blilligste . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.