Hjem kære hjem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Ida.

Så er der efterhånden blevet så meget hjem over vores nye hjem, at det faktisk er HJEM!! Der mangler lige en lampe i soveværelset og i køkkenet - og noget hygge i soveværelset, men bortset fra det, så ELSKER jeg vores nye hjem jeg synes, der er blevet SÅ hyggeligt med små hyggekroge og dejlige ting på væggene, som jeg bliver glad af at kigge på

Jeg har fået frisket skabene på værelserne op med hyldepapir - og elsker resultatet! Hyggekrogen med barstolene i køkkenet er blevet favoritstedet at sidde med en kop café au chocolat, radioen og morgenmaden, når jeg har afleveret ungerne - og når jeg ikke skal på uni.

Jeg nyder, at vi har fået mere lys og rum, at lejligheden er udnyttet 100% og at der kun er én etage. Jeg savner ikke vores lille frimærke af en have, som vi havde før, men nyder, at der er legeplads i gården, naboerne er "længere væk" end de var i rækkehuset (til trods for at vi nu bor i lejlighed - vi ligger bare rigtig heldigt!) og naturen og himlen er lige uden for vinduerne - vi har solopgangen igennem vinduerne mod øst og solnedgangen gennem vinduerne mod vest - lejligheden vender perfekt!

I det hele taget så elsker jeg at være i vores nye hjem...som der her kommer TOTALT billedespam af  

Skabene i soveværelset

Gangen set fra soveværelsesdøren - Linas værelse til højre og Annikas værelse for enden af gangen

Gangen set ind mod Linas værelse

Linas værelse

Linas værelse

Linas værelse

Linas skab

Gangen mod Annikas værelse

Annikas værelse

Annikas værelse

Annikas skab

Gangen set fra Annikas værelse

Gangen - til venstre i billedet døren ind til soveværelse - midt i billedet døren til stuen

Gangen

Hygge på væggen i gangen

En sød lille dreng

Stuen

Stuen

Stuen

Stuen

Favoritkrogen i køkkenet!

Vores lille familie

Spisekrogen i stuen

Udsigt fra de vestvendte vinduer

Udsigten fra altanen mod øst

Udsigten fra altanen - mod nord

Udsigten fra altanen - mod syd

Og så kom vi vist hele vejen rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

TbCp

Nej hvor ser det bare vildt hyggeligt ud!!!

Jeg er elendig til sådan noget med indretning osv så bliver drønmidsundelig over alt den hygge

Anmeld

27. september 2010

Ida.

TbCp skriver:

Nej hvor ser det bare vildt hyggeligt ud!!!

Jeg er elendig til sådan noget med indretning osv så bliver drønmidsundelig over alt den hygge

Det er heeeeelt vildt hyggeligt! Og tak for rosen - jeg ELSKER at indrette med små hyggelige ting! vil gerne have mig nogle nye spisebordsstole, synes dem vi har er lidt for klodsede og fylder for meget i vores stue...men ellers er jeg simpelthen så glad for vores nye hjem

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

I bor bare så hyggeligt og dejligt. Alle kvadratmeter er benyttet så godt!

Det er skønt for Jer med Jeres nye hjem. At Pelle er glad for sit nye job, at pigerne blir passet i så tæt afstand, og trives dér. Så I alle er glade for det.

Det er jo bare SKØNT!! 

Anmeld

27. september 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

I bor bare så hyggeligt og dejligt. Alle kvadratmeter er benyttet så godt!

Det er skønt for Jer med Jeres nye sted. Og at Pelle er glad for sit nye job, og pigerne bliver passet i så tæt afstand, og trives dér. Så I alle er glade for det.

Det er jo bare SKØNT!! 

Jaaaaah

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

Hvor er det bare fint!!! Rigtig hyggeligt, og personligt!!! Jeg synes nogle gange at hjem godt kan blive for "bo bedre-magasin" agtige, men det her er sååå fint! Der ser rigtig hyggeligt ud og jeg kan sagtens forstå, at du har fundet dig den yndlingskrog til morgenmaden, når pigerne er taget afsted

Jeg gad godt gøre noget ved det herhjemme, det er bare aldrig blevet til noget... Og vi har en kat der vælter ALT, fordi hun er så nysgerrig, så det sætter grænser

Anmeld

27. september 2010

Ida.

kitty skriver:

Hvor er det bare fint!!! Rigtig hyggeligt, og personligt!!! Jeg synes nogle gange at hjem godt kan blive for "bo bedre-magasin" agtige, men det her er sååå fint! Der ser rigtig hyggeligt ud og jeg kan sagtens forstå, at du har fundet dig den yndlingskrog til morgenmaden, når pigerne er taget afsted

Jeg gad godt gøre noget ved det herhjemme, det er bare aldrig blevet til noget... Og vi har en kat der vælter ALT, fordi hun er så nysgerrig, så det sætter grænser

Tusind tak!! Jeg har nemlig lige præcis haft det sådan med de steder, vi tidligere har boet; det har været pænt men for upersonligt og ikea-katalog-agtigt! Så denne gang har jeg bare brugt så meget krudt på at få gjort det personligt og til VORES hjem og ikke bare det hjem, som boligmagasinerne synes vi skal have - og jeg synes jeg har ramt det SÅ godt - så det er bare dejligt at læse, at andre også kan se det!!

Og du må da opdrage lidt på den kat

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Tusind tak!! Jeg har nemlig lige præcis haft det sådan med de steder, vi tidligere har boet; det har været pænt men for upersonligt og ikea-katalog-agtigt! Så denne gang har jeg bare brugt så meget krudt på at få gjort det personligt og til VORES hjem og ikke bare det hjem, som boligmagasinerne synes vi skal have - og jeg synes jeg har ramt det SÅ godt - så det er bare dejligt at læse, at andre også kan se det!!

Og du må da opdrage lidt på den kat

Jeg kan sagtens se det Jeg synes der ser super hyggeligt ud!

Jeg synes vi bor så hvidt herhjemme. Da vi flyttede ind ville vi gerne have træ/hvist/sort/stål.... Og det kan jeg bare slet ikke udstå længere... Jeg vil have farver, stearinlys og planter.. Men katten æder planterne, stearinlysene skal man hode øje med fordi hun kommer lappen ind i flammen, når de er tændt. (Hun har haft svedet halen og det halve af knurhårene, fordi vi var uopmærksomme i 5 sek.) og farverne kan man jo sagtens proppe ind. Men når jeg ser noget i forretningen ser det SÅ fint ud. Og når man så kommer hjem, så falder det helt til jorden. Og så prøver jeg at male ny billeder til at hænge op, men perfektionisten Anna bliver aldrig tilfreds, og så ryger de i pulterrummet.... Jamen altså, kan du høre det er noget af en pine for mig?

Jeg må få nogle under, der kan rode med deres farverige legetøj. Er det mon en mulighed

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

ser da super lækkert ud

Anmeld

27. september 2010

Jules

Det ser bare så godt ud altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.