min krop forvirrer mig?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Magsen

jaa .. vidste ikke helt hvilken kategori jeg skulle lægge det her under da det faktisk er lidt af hvert ..

lige kort.. var ved at føde i uge 33+3 og fik at vide at chansen for at føde før tid var stor..

Men.. i går kl. 6 om aftenen begyndte jeg at mærke nøjagtig det samme som jeg gjorde sidst(jeg var ved at føde) begyndte at gøre lidt nas lige over 'fisen' altså i benet.. og så begyndte jeg nogenlunde samtidig at få meeeget slemme plukveer, det blev ved på den måde i rigtig lang tid.. jeg prøvede at tage tid, hvor meget der var imellem men det var forskelligt.. så tænkte jeg jo at det bare var falsk alarm men må indrømme at jeg lidt håbede på noget andet men.. så begyndte smerten at sætte sig i mit lænd og det var viiirkelig ubehageligt .. jeg kunne slet ikke gå og det bedste var faktisk at læne mig over et bord imens jeg stod op .. der gik et par timer men det blev ikke værre, og så skulle jeg også tisse heeeele tiden. mig og kæresten besluttede os for at smutte i seng ved 23.00 tiden, han faldt i søvn med det samme men jeg lå og ku ikke falde i søvn fordi det nu blev værre i mit lænd men smerten foran var forsvundet og havde plukveer med ca 5 min. mellemrum. da jeg var lige ved at falde i søvn ca kl 03.00 vågnede jeg og skulle på toilett og i en fart.. da jeg kom på toilettet var der riiigtig meget udflåd i trusserne og der var egentlig ikke rigtig noget jeg skulle tisse .. faldt så i søvn til sidst og vågnede igen og har det helt okej bortset fra at plukveerne stadig kommer ret tit og har ondt 'dernede' såå forvirrende.. 

hvad, tror i bare det har været slemme plukveer eller hvad kan det have været?

..til noget andet .. har fået at vide af riiiiigtig mange at min mave er sunket helt vildt, hvad synes i?? ( og ja jeg er stooor hehe )

36+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SussieThyssen

Flooot nedsunken mavse.
Ku' godt tyde på du er ved at gå i fødsel.
Hvis jeg var dig ville jeg da nok lige få en tjekup hos jordemoder eller fødegang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Flooot nedsunken mavse.
Ku' godt tyde på du er ved at gå i fødsel.
Hvis jeg var dig ville jeg da nok lige få en tjekup hos jordemoder eller fødegang.

Kærligst
Sussie

jeg har en tid til jm på onsdag .. tænkte om jeg ikke bare skulle vente til der? gider ikke være fooor pylret

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

Altså..nu har jeg fået 3 børn...og sådan som du har det...ja så er du ikke for pylret hvis du får et tjekup NU!

Anmeld

27. september 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

Altså..nu har jeg fået 3 børn...og sådan som du har det...ja så er du ikke for pylret hvis du får et tjekup NU!

hmm, okej det vil jeg så nok gøre heh..

men, hvis der er en fødsel på vej .. er det så ikke lidt underligt at når det begyndt at tage til så gik det ( ''veerne'' ) væk igen?

synes bare det virkelig mærkeligt det hele.. og tænker også lidt at hvis det var noget så ville jeg ikke sidde så stille og roligt her lige nu ??

Havde sku egentlig håbet på at du ville svare sussie, da jeg før er blevet meget klogere af at læse hvad du har skrevet i andre debatter

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

Maggieh skriver:

hmm, okej det vil jeg så nok gøre heh..

men, hvis der er en fødsel på vej .. er det så ikke lidt underligt at når det begyndt at tage til så gik det ( ''veerne'' ) væk igen?

synes bare det virkelig mærkeligt det hele.. og tænker også lidt at hvis det var noget så ville jeg ikke sidde så stille og roligt her lige nu ??

Havde sku egentlig håbet på at du ville svare sussie, da jeg før er blevet meget klogere af at læse hvad du har skrevet i andre debatter

jamen 1000 tak

Du kan jo også vælge at se tiden lidt an, og hvis ellers de ve-agtige tingester er gået i sig selv igen, så kan du jo nok tage den lidt med ro.
Men vil da tro at det der slim-noget har været den berømte slimprop...den har jeg til gengæld aldrig selv oplevet...LOL
Man har altid måttet lave et mindre kirurgisk indgreb på mig for overhovedet at få hul ind til bebsen LOL
Men synes da bestemt at andre må have nogle råd desangående hvad du har fortalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

Magsen

SussieThyssen skriver:

jamen 1000 tak

Du kan jo også vælge at se tiden lidt an, og hvis ellers de ve-agtige tingester er gået i sig selv igen, så kan du jo nok tage den lidt med ro.
Men vil da tro at det der slim-noget har været den berømte slimprop...den har jeg til gengæld aldrig selv oplevet...LOL
Man har altid måttet lave et mindre kirurgisk indgreb på mig for overhovedet at få hul ind til bebsen LOL
Men synes da bestemt at andre må have nogle råd desangående hvad du har fortalt.

Kærligst
Sussie

..

hmm ja det jo det..

Ja havde nu også håbet at der var nogle flere der ville svare ..

og måske nogen der vidste hvad det kunne betyde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.