okay hvor smart er det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2010

mor-til-vanessa

ja jeg har så langt alle billeder som jeg har taget over på en cd for at de jo ikke skulle blive væk. så da jeg igår ville lægge dem ind på min nye com, er der FANDME IKKE NOGLE BILLEDER PÅ DEN SKIDE CD. 

det var så alle billeder fra usa 09 og 10 og fødslen og barnedåb og af vanessa og gravid billeder.

så alt er bare væk. SIKKE EN GANG LORT for at sige det som det er.

kommer nok til at slå mig i hovedet i noget tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

serinasmor

ej hvor øv for dig ... det er da virkelig ærgeligt at miste billeder på den måde ....

har jeg selv gjort en gang .. bare på ingen måde nogle vigtige billeder ... men lærte af det .. dobbelttjekker nu ALTID om der nu også er kommet noget på cden

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

serinasmor skriver:

ej hvor øv for dig ... det er da virkelig ærgeligt at miste billeder på den måde ....

har jeg selv gjort en gang .. bare på ingen måde nogle vigtige billeder ... men lærte af det .. dobbelttjekker nu ALTID om der nu også er kommet noget på cden

jamen jeg forstår det ikke. for jeg tjekkede også at de nu lå der. tog den ud og satte den ind igen og de var der.

men igår var de pist væk. forstår det bare ikke

Anmeld

27. september 2010

Laura.

Ej, hvor er det altså bare trist.

Måske nogle i din familie som har nogle billeder du kan få ? Ved godt at det ikke er det samme, men så har man da lidt fra begivenhederne og tænke tilbage på.

Anmeld

27. september 2010

Laura.

mor-til-vanessa skriver:

jamen jeg forstår det ikke. for jeg tjekkede også at de nu lå der. tog den ud og satte den ind igen og de var der.

men igår var de pist væk. forstår det bare ikke

Hm... nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog på det emne, men er det samme computer du har tjekket dem på, som da du overførte billederne på din dc-rom ? For nogle computere kan ikke læse visse filer... kender nogen som har haft samme problem...

Anmeld

27. september 2010

Snefnug1984

Altså hvis de var på cd'en i går og der ik er noget i dag, så prøv på en anden pc..

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

SolsikkeBlomst skriver:

Altså hvis de var på cd'en i går og der ik er noget i dag, så prøv på en anden pc..

okay det må jeg prøve så. håber de er da når jeg sætter den i en anden

Anmeld

27. september 2010

Snefnug1984

mor-til-vanessa skriver:

Teknik er underligt til tider..

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

Hvad med noget familie, har de ikke billeder fra barnedåb og usa?

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

Dk_lady skriver:

Hm... nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog på det emne, men er det samme computer du har tjekket dem på, som da du overførte billederne på din dc-rom ? For nogle computere kan ikke læse visse filer... kender nogen som har haft samme problem...

nej havde dem på et usb stik til at starte med. men overførste dem til cden på min søster com. og på min com er den bare tom. så det kan godt være den ikke kan læse den. 

det må jeg hellere undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.