Billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Eeej er slet ikke til at forstå at han var den bette lille nus jeg så dig stå og pudsle på C1 i Herning for 5 mdr siden, mens jeg også var indlagt med Mathias...

Hvor er hun dog skøn...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Pige2009

Drømmer skriver:

Ja han er bare vokset helt vildt Det er så dejligt at han har taget så fint på. kan også lige love for at han har en appeltit der vil noget. hihi

Det er da bare skønt. Man skulle ikke tro, han varfødt for tidligt Laura vejede lige over 6 kg. da hun var 5 mdr. og hun vejede altså 4200 gram ved fødslen

Anmeld

27. september 2010

FruEllingsen

Baagøe skriver:

Det er da bare skønt. Man skulle ikke tro, han varfødt for tidligt Laura vejede lige over 6 kg. da hun var 5 mdr. og hun vejede altså 4200 gram ved fødslen

vores SP siger også at han er en lille stjernehistorie  for man kan slet ikke se på ham at han er født for tidlig.

Så det er jo helt fantastisk.

Hvor meget vejer Laura nu?? det er da slet ikke til af forstå at hun snart bliver et år

Anmeld

27. september 2010

FruEllingsen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Eeej er slet ikke til at forstå at han var den bette lille nus jeg så dig stå og pudsle på C1 i Herning for 5 mdr siden, mens jeg også var indlagt med Mathias...

Hvor er hun dog skøn...

Kram

Jeg kan heller ikke forstå at det er den samme dreng.

Hvordan går det egentlig med jeres lille dreng. var det ikke noget med vejrtrækningen i var indlagt pga?

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Drømmer skriver:

vores SP siger også at han er en lille stjernehistorie  for man kan slet ikke se på ham at han er født for tidlig.

Så det er jo helt fantastisk.

Hvor meget vejer Laura nu?? det er da slet ikke til af forstå at hun snart bliver et år

Nej, han er virkelig dygtig Laura er 11 mdr. nu og hun vejer ca. 8.8 kg., så hun er ikke stor, men meget lang...

Anmeld

27. september 2010

LouiseNielsen

Drømmer skriver:

Jeg kan heller ikke forstå at det er den samme dreng.

Hvordan går det egentlig med jeres lille dreng. var det ikke noget med vejrtrækningen i var indlagt pga?

Nej er dælme ik til at forstå.... Viste lige Andreas billederne, han sagde også at det var da helt utrolig! Og ud fra billederne er det bare ik til at se han er for tidlig født....

Jamen han er helt oki igen, der har ik rigtig været noget siden... Han ilter stadig ikke hans blod helt som han skal, men det er ikke noget som påvirker ham. Og Bent (børnelæge) mener helt sikkert det er noget han vokser sig fra......

Kram

Anmeld

27. september 2010

Sasja77

Ej hvor er han sød! Rigtig glad at se på:-)

Anmeld

27. september 2010

LISBETH:-)

Han er en rigtig hjerteknuser

Anmeld

28. september 2010

FruEllingsen

LouiseNielsen skriver:

Nej er dælme ik til at forstå.... Viste lige Andreas billederne, han sagde også at det var da helt utrolig! Og ud fra billederne er det bare ik til at se han er for tidlig født....

Jamen han er helt oki igen, der har ik rigtig været noget siden... Han ilter stadig ikke hans blod helt som han skal, men det er ikke noget som påvirker ham. Og Bent (børnelæge) mener helt sikkert det er noget han vokser sig fra......

Kram

Hvor er det da skønt at han ikke mærker noget til det.

Krydser fingre for at Bent har ret. han er nu en rigtig god læge synes jeg

Anmeld

28. september 2010

FruEllingsen

Sasja77 skriver:

Ej hvor er han sød! Rigtig glad at se på:-)

Tak skal du have.

Han er også bare et stort smil 85% af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.